čtvrtek 2. května 2013

Trans Brdy

Ráno u nás pršelo. Naštěstí v Letech bylo sucho a během závodu bylo ideální počasí. Dokonce nám svítilo slunce. Bahnité úseky byly méně bahnité a vůbec se mi podmínky líbily ze všech mých dosavadních účastí nejvíc. Sešlo se tam hodně lidí a také známí ze závodů a z kempu na Mallorce.
Byl to první letošní závod ze seriálu Kolo pro život a těšil jsem se, že bude pro mě dobrý. Vše probíhalo jako vždy, včetně společného rozjetí před závodem s Alltrainingem. Bodový koeficient z loňska mi zajistil slušné postavení na startu. Jelo se mi dobře a měl jsem pocit, že by se mohl dostavit dobrý výsledek. V těžších pasážích jsem se cítil poměrně bezpečně, kopce mě moc netrápily a bahno a kořeny mě moc nezdržely.
Zdržela mě smůla. Okolo 15. kilometru měla defekt Zuzka. Pomohl jsem ji vyměnit duši. Přeci ji v tom nenechám. Nakonec ji to pomohlo na bednu v její kategorii. Nijak mě to nerozladilo, i když jsem přišel o pár minut. Pořád jsem si věřil, že i přesto budu mít dobrý výsledek. Povzbuzovalo mě také to, že jsem postupoval přes ostatní soupeře dopředu a že jsem měl dost sil i na pořádný závěr. Když už jsem měl poslední kopec za sebou a čekaly mě jen závěrečné sjezdy a rychlý závěr, tak přišel 48. kilometr, pár minut do cíle. Ve sjezdu na kamenech jsem procvakl zadní duši a byla okamžitě prázdná. Měl jsem ji málo nafoukanou, aby můj hardtail na kamenech neposkakoval. Dobrý výsledek byl v čudu. Vyměnil jsem duši za náhradní. Při nafoukání ucházela. Vyndal jsem ji a prohlédl. Byla děravá. Tak dlouho jsem ji nosil v kapse, až se v místě skladu prodřela. Bylo po závodě. Složil jsem kolo a vedl jsem ho pěšky. V terénu se to kolo vláčí strašně těžce. Už jsem se smířil s tím, dojdu do cíle jako chodec. A přeci jen jeden dobrák zastavil a půjčil mi svou duši. Nasadil jsem ji tedy a dojel jsem do cíle s pocitem, že jsem asi milióntý v pořadí.
Celkem tři defekty (ne všechny moje) a procházka mě stály půl hodiny času. Počítat pořadí a čas už bylo bezpředmětné. Když jsem si v cyklocomputeru vyhledal čistý čas jízdy, tak byl podle mých představ…
Dobrákovi jsem vrátil novou duši, kterou jsem měl v zásobě v autě. Sebe a kolo jsem umyl, sbalil se, pozdravil kolegy z Alltrainingu (Fery dojel ještě později, protože byl u těžkého úrazu - smůla) a jel jsem z Letů těšit se na další závody. Mohlo mě utěšit jen to, že jsem si kvalitně zatrénoval a zajezdil v dobrých podmínkách po náročné trati v brdských lesích.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
54 1180 3:17:08 16,47 435 32 717 66 1:23:01

 

Foto: Kolimedia, KT Foto

Trans Brdy, Kolo pro život, Lety u Prahy
27.4.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat