úterý 28. května 2013

Cyklozávod Jezero Milada

Tentokrát jsem si vybral menší místní závod, který jsem jel už vloni a líbil se mi. Startuje se v Roudníkách u Chabařovic a na tamních trasách se mi dobře jezdí. Jezdí se tam také Okoloústí.
Počasí odradilo Janu od toho, aby jela se mnou, a udělala chybu. V předchozích dnech pršelo a také v den závodu hrozil déšť. Ten však přišel až po jeho skončení. Přesto bylo dost zima.
Závod se jel na okruzích dlouhých 11,6 km. Oproti loňsku se okruhy prodloužily o 2,1 km dlouhý terénní úsek, který zvýšil náročnost. V propozicích mě zklamalo, že moje kategorie nad 5 let jede jen 2 okruhy a mladší jedou 3 kola. Vloni jeli všichni 3 kola. Pro mě by to nebyl problém.
Vzhledem ke krátké a rychlé trase jsem se důkladně rozjel, abych byl už na startu na provozní teplotě a mohl vyrazit naplno. Dal jsem tedy na rozjetí 2 okruhy. Jenže start se kvůli zpoždění závodů předcházejících o víc než půl hodiny zpozdil. Dost jsem tam mrznul.
Konečně se odstartovalo a jelo se mi hodně dobře. Na konci prvního kola jsem viděl, že špice není tak daleko a že jsem hodně vepředu. Ve druhém kole se už pole v kopci na jeho začátku roztrhalo. Dal jsem ho naplno, protože jsem z Kola pro život zvyklý jet posledních 10 kilometrů už na doraz. Nešetřil jsem síly, protože nebylo proč a nevadilo mi, že za mnou jede v háku mladší borec z Ústí. Jen jsem si hlídal, aby se k nám zezadu nikdo další neblížil, ale v dohledu nikdo nebyl. V závěru jsem dal dobré tempo. V posledním kopečku pod kostelem to můj stín stejně už neuvisel a před cílem jsem ho setřásl. Třeba jsem mu pomohl, protože jel ještě kolo. Já už byl v cíli.
Nevěděl jsem v tu chvíli, kolikátý jsem dojel, a bylo mi líto, že nejedu plný počet kol, protože celkový výsledek by byl hodně dobrý. Protože kategorie jely různý počet kol, tak se celkové pořadí nehodnotilo. Takže nakonec byl přede mnou jen známý závoďák Nestler z Mostu. S druhým místem jsem byl spokojen a mohl jsem si poprvé na závodech vystoupit na bednu. I nějaké ty věcné ceny byly a nakonec za odměnu velký tatarák v Cukrovaru.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění v kategorii dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
23 414 0:56:26 24,65 2 7 0:05:59









Cyklozávod Jezero Milada, Roudníky
25.5.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat