čtvrtek 16. května 2013

Mladá Boleslav Tour

Celý den před závodem vydatně pršelo. Následek byl jediný – bláto bylo skoro všude a bylo ho hodně.
Před startem jsem se s Alltrainingem dobře připravil. Chtěl jsem si užít konečně dobrý závod Kola pro život, získat umístění na úrovni loňského roku a vylepšit koeficient pro další závody. Podmínky byly těžké a nic z toho se mi nepodařilo. Užil jsem si v bahně jen usilovný boj o přijatelné umístění a o naději, že se v příštím závodě možná do bloku dvoustovek s odřenýma ušima dostanu zpátky.
Po smolném závodě v Letech se mi snížil koeficient a startoval jsem o blok vzadu z třístovek. To bylo určující i pro výsledek v Boleslavi. Závod se prakticky rozhodl pod prvním stoupáním po nájezdu do terénu. V prvních stovkách metrů po startu, kdy mají všichni dost sil, se sto soupeřů předjet nedá. A první kopec s pěšinou se na blátě tlačil husím pochodem, ti vepředu získali náskok, ti vzadu ztratili a pak už se ve zbytku závodu v pořadí nic podstatného nezměnilo.
V blátě bylo hodně úseků, co se nahoru nedaly vyjet a dolů se jely jen s rizikem. Hodně to klouzalo. Pro ty, co jeli vpředu na dvacátém třicátém místě, byly podmínky jiné než pro ty, co jeli na dvoustém až třístém, natož pro ty úplně vzadu. Čím víc lidí projelo, tím byla trať rozbitější a bahno rozbředlejší.
V závěru závodu se navíc dalo do deště, a to trvalého. Takže na to, abych stíhal někoho vepředu, jsem mohl zapomenout a spíš jsem se staral o to, abych vše projel a nic neztratil. Jelo se pomalu. Dost lidí vzdalo. Všichni byli pokrytí blátem. Kola také trpěla. Dokonce i ti nejlepší včetně olympijského vítěze Kulhavého někde museli tlačit.
V cíli jsme krátce zhodnotili závod, převlékl jsem se do suchého a bez zbytečného otálení jsem jel domů. Večer jsem doplnil energii v pizzerii. Měl jsem takovou chuť se pořádně najíst, že jsem si rezervoval stůl ještě před odjezdem z Mladé Boleslavi.
Po závodě jsem své kolo důkladně umyl a promazal. Jsem zvědav, jak pojede při první následné vyjížďce.
Výsledek byl pro mě průměrný, horší než jsem si představoval. Proti loňsku jsem si pohoršil. Na druhou stranu jsem dosáhl lepšího výsledku, než jaký mi teoreticky přisuzovalo startovní číslo 334.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
49 691 2:37:00 18,71 286 18 656 72 0:54:25


 

Foto: já, Koli Média

Mladá Boleslav Tour, Kolo pro Život, Mladá Boleslav
11.5.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat