pátek 10. května 2013

Okololiberce



Zázemí závodu bylo v lyžařském areálu ve Vesci dobře udělané. Zato na povrchu trati se podepsaly deště z uplynulých dní. Před startem bylo poměrně teplo, ale počasí vypadalo nejistě.
Mezi účastníky jsem potkal opět nezdolného šedesátníka Jardu a také Honzu, který byl o víkendu na kempu na Horské Kvildě. Přijela také výprava z Cyklo City Lovosice.
Po rozjetí jsme se s Honzou zařadili na start a vyslechli jsme upozornění na stav trati. Pořadatelé nás varovali před blátivými místy, kterých bylo hodně. Nebezpečné to bylo hlavně ve sjezdech. Průjezdy blátem byly nepříjemné. Nakonec byla celá trať při opatrnosti bezpečně sjízdná. Jen krátký úsek do kopce po startu jsem musel vytlačit, protože v blátě kolo prokluzovalo. Stojku před občerstvovačkou, kde mnozí tlačili, jsem v obou kolech vyjel.
Aby to bylo ještě těžší, tak na konci stoupání na Javorník se spustila prudká dešťová přeháňka a pokropila dlouhý sjezd, aby ještě víc klouzal. Ve druhém kole to bylo už mnohem lepší. To se počasí přiklonilo přeci jen na tu slunečnější stranu.
Tentokrát se ve skupině nejelo skoro vůbec a už brzy po startu jel každý sám za sebe. Hlavně okolo poloviny závodu se mi těžko drželo tempo, když mě k němu soupeři nemotivovali. Ale přeci jen jsem se donutil stíhat soupeře přede mnou a postupně jsem je předjížděl. A konci se mi zdálo, že jedu dobře. Zase jsem měl lepší druhou polovinu závodu. V cíli jsme si dali pěkný rovnocenný spurt s klukem o třicet let mladším, rozdíl 0,4 vteřiny v jeho prospěch byl zanedbatelný a vůbec mi nevadil.
Pohled do výsledkové listiny mě potěšil. Proto loňsku zase velké zlepšení - v celkovém pořadí o 52 míst! Ale unavený jsem byl hodně.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
53 1502 3:00:38 17,68 118 8 236 21 0:59:05





Foto: KT foto, já

Okololiberce, Cyklomaraton Tour 2013, Liberec-Vesec
8.5.213

Žádné komentáře:

Okomentovat