sobota 10. června 2023

Orlík Tour 2023

 Na ten víkend jsem se přihlásil na dva závody, protože oba jezdím rád. Nic mě nebolelo a cítil jsem se v dobré kondici. Jen mě trápila alergická rýma a pálení v očích. Kontaktní čočky jsem si nasazoval raději jen na závod a bral jsem analergin. Jela se mnou Jana. To mi vždycky pomůže.

Na Orlíku se startovalo už v 9 hodin. To bylo na mě dost brzy. Závod byl krátký, jen 30 km, ale v hodně členitém terénu. Nebylo kde si vydechnout. V cíli jsem byl za necelou hodinu a půl. Trať byla v perfektním stavu, suchá, jen na pár místech zůstalo bláto.

Od startu se jelo dlouho v docela velkém balíku, pořád v kontaktu. Bylo to dost bláznivé. Asi ve třetině jsem si nepohlídal, už jsem to nejel čtyři roky a zapomněl jsem, nájezd do dlouhého úzkého úseku se sjezdem a nechal jsem se oddělit od skupiny, se kterou jsem chtěl jet a chytil jsem mezeru. Těm, kdo mě zdrželi, jsem sice pak odjel, ale jel jsem sám, a to bralo síly. Těžko se mi drželo tempo a podvědomě jsem zpomaloval. Tentokrát mi nohy do kopců moc nejely, nebo nebyla vůle se zmáčknout na doraz, když jsem podle startovní listiny věděl, že výkonnostně na první tři stejně nemám. Od jezera do cíle jsme jeli ve třech, ale měli jsme takovou ztrátu, že to už nikdo nehrotil a spíš si každý šetřil síly na finiš. Před cílovou rovinkou mi oba mladší nastoupili a odjeli a já už mohl jen dojet za nimi na celkovém 85. místě a co je důležité, na 4. místě v kategorii, takže o jedno místo lépe, než napovídal bodový koeficient ve startovní listině.

Na letošní sezónu to byl standardní výkon a výsledek. Důležité bylo také, že kolo a já jsme závod dokončili v pořádku a zdraví mi vydrželo. Cestou zpátky jsme se zastavili pro vzorky v pivovaru Kytín.

Výsledek:

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

30

679

1:29:45

20,39

85

4

281

21

1:11:58








Foto: Jana, Captain Snap
 
Orlík Tour, Kolo pro život
Vystrkov, 3. 6. 2023

Žádné komentáře:

Okomentovat