úterý 1. května 2012

Trans Brdy

Ze závodu v Brdech jsem měl respekt, protože před třemi lety jsem v dešti a bahně valnou část závodu kolo tlačil, před dvěma roky to bylo lepší, ale také nic moc, vloni jsem se pro nemoc nezúčastnil. Letos bylo letní počasí a sucho. Jelo se mi hodně dobře. I když bylo sucho, v některých silně rozbrázděných a nikdy nevysychajících pasážích bylo bláta dost. Naštěstí jsem je zvládal. Po předchozích dvou závodech šel můj výkon nahoru. V kopcích to bylo OK. V technických sjezdech jsem byl jistý, i když opatrný.
Před startem jsem kola nafoukal na co nejmenší tlak a kořeny a kameny jsem překonával docela v pohodě. Kdyby to klouzalo, bylo by to mnohem obtížnější.
Konkurence byla velká. Potkal jsem tam hodně lidí, které jsem znal z kempů. Z Alltrainingu nás byla pořádná horda. Prostě dobré počasí a blízkost Prahy udělaly své.
Startovní číslo 339 mi zaručilo start z bloku a nemusel jsem stát na startu dlouho předem, stačilo zařadit se čtvrt hodiny předem. To je příjemné. Podle svého koeficientu jsem měl teoreticky dojet okolo 290. místa a přál jsem si dojet do 3 hodin. Jel jsem v klidu a trpělivě bez přehnaného závodění, protože jsem věděl, že mě čekají skoro tři hodiny a to je v porovnání s předchozími závody, které trvaly okolo hodiny a tři čtvrtě, mnohem víc. Výsledek byl proti teorii o 55 míst lepší. Od poslední účasti předloni jsem zlepšil čas o 20 minut a umístění vylepšil o 230 míst celkově a o 57 míst v kategorii. Otvírací závod sezóny Kola pro život mě, od kterého jsem moc neočekával, mě uspokojil a dal mi naději, že se to může ještě o hodně zlepšovat.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 1034 2:54:31 19,38 235 42 788 173 0:59:57





Foto: KT Foto, Alltraining

Trans Brdy, Kolo pro život, Lety u Prahy
28.4.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat