pátek 25. května 2012

Mladá Boleslav Tour

Závod Kola pro život v Mladé Boleslavi jsem absolvoval s týmovou podporou Alltrainingu, což se už stalo pravidlem. Potkal jsem také známé z kempů. Závodní den probíhal už v zaběhnutých kolejích. Tašky s číslem, čipem, tričkem a s dárky a reklamními předměty od sponzorů už čekaly ve stanu Alltrainingu. V 10:30 rozcvičení, v 11 rozjetí a pokyny před závodem, doplnění bidonu a přesun na start. Zařadil jsem se do bloku dvoustovek, teprve podruhé. Startovní číslo jsem měl na KPŽ dosud vůbec nejnižší - 255. Takže dost dobré.
Jelo za slunečného počasí, bylo sucho, trať byla rychlá. Držel jsem si dobrou pozici a v singletrekovém stoupání v lese jsem byl dost včas, aby se jelo. Pro ty, co jeli vzadu se to samozřejmě ucpalo a museli tlačit. Jelo se mi dobře, sil jsem měl dost a na rovinatých úsecích na polních cestách jsem byl rychlejší než soupeři. Chtěl jsem tam získat co nejvíc, protože ve stoupáních a sjezdech spíš ztrácím. Na 15. kilometru jsem dostal v travnaté koleji smyk předního kola a skončil jsem parakotoulem v kopřivách. Naštěstí jsme padl do měkkého a obešlo se to bez zranění. Sebral jsem bidon, zkontroloval jsem sebe a obsah kapes, zda jsem něco neztratil, a srovnal jsem, alespoň přibližně, pootočená řidítka . Rozjel jsem se zvolna, protože kolena naražená o rám mě bolela, ale přešlo to. Mohl jsem při tom ztratit tak asi minutu, možná dvě. Pak už mi to jelo zase dobře. Jen od mezičasu na 35 kilometru jsem získal 24 míst. Někde na 40 až 45. kilometru jsem dojížděl lidi, se kterými jsem jel, když jsem padl. Takže jsem se vrátil nejméně tam, kde jsem byl. Ale mohlo to být ještě lepší. I tak výsledek i čas bylo pro mě dost dobré - 246 místo v čase 2.26:25 s průměrem 22,88 km/h, dost rychlé.
Po dojetí mi u stanu Fery vyzbrojený nářadím srovnal řidítka, protože od pádu jsem je měl mírně šikmo. S Vojtou jsem stručně zhodnotili závod.
Déle jsem se v Mladé Boleslavi nezdržoval, protože mě čekal druhý den další závod - 50 Bezděz a chtěl jsem si před ním odpočinout.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 615 2:26:25 22,88 247 54 704 167 0:41:25



Foto: já, KT Foto

Mladá Boleslav Tour, Kolo pro Život, Mladá Boleslav
19.5.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat