pátek 25. května 2012

50 Bezděz

Do Bezdězu jsem jel s Janou a moc mi to pomohlo. Zase bylo krásné slunečné počasí a sucho. To slibovalo zase rychlý závod. Při rozjetí jsem cítil, že mě po včerejším závodě v Mladé Boleslavi bolí nohy. Rozjel jsem se do pohody. Pak jsem čekal dlouhou na startu, abych měl místo vepředu, protože jsem věděl, že po startu jsou úzké cesty a zezadu bych se dopředu dostával těžko. Takže jsem ztuhl a po odstartování mě bolely nohy zase, než jsem se rozjel a únava ze mě na čas spadla. Začalo se hodně rychle a šel jsem dopředu. Docela mi to jelo a vysoké tempo jsem držel asi 35 km. Pak se projevila únava z předchozího dne a nohy mi už nechtěly jet. Profil trati sice nebyl těžký, ale hodně písku na cestách ubíralo spolehlivě síly. Do cíle jsem už pak dojel tak, co mi ubývající síly síly dovolily a byl jsem dost vyčerpaný.
Čas v cíli jsem měl přesně o minutu lepší než vloni. Takže nakonec to byl dost dobrý výkon a měl jsem to rozjeté slibně. Dojel jsem v čase 1:54:27 h v pěkném průměru 26,29 km/h a umístil jsem se 141. celkově a 40. v kategorii. Proto loňsku jsem si o 1 místo pohoršil.
Závody 50 Český ráj a 50 Bezděz byly zároveň vyhodnocena jako Lawi Minitour a tam mi patří celkově 25. místo v kategorii.
V cíli jsem se potkal s Tomášem z Libochovic, který také jezdí z Alltraining a společně jsme se vyjeli a dohodli možné příští tréninky. Ochutnal jsem novinku Birell a malinovou a limetkovou příchutí. Dopřáli jsme si dobrou kávu na povzbuzení před zpáteční cestou a už jsem se těšil, jak budu doma relaxovat konečně s pravým pivem.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
50 401 1:54:28 26,29 141 40 625 159 0:28:20







Foto: Jana, KT Foto, Fotokocian

50 Bezděz, Author Marathon Tour, Bezděz
20.5.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat