čtvrtek 10. května 2012

Okololiberce

Znovu jsem vyjel sám, ale na místě jsem potkal známé tváře, hlavně Feryho z Alltrainingu a démona Jardu, který jezdí kategorii nad 60 let. Tento závod jsem ještě nikdy nejel, a tak jsem byl rád, když mi Jarda popsal, jak to na trati vypadá, protože trénoval už v pátek. Bylo to, jak jsem očekával - dlouhé výjezdy po asfaltu a dlouhé sjezdy lesem místy technicky náročné. Tomuhle závodu jsem dal nízkou prioritu. Není možné se připravit na všechny závody jako na vrchol sezóny. To si nechávám hlavně pro Kolo pro život.
Závod se jel na dvě kola, takže ve druhém jsem už věděl, co mě čeká. Převýšení bylo slušné, skoro 1100 m s výjezdem na vrchol Javorníku, dvakrát. Pokusil jsem se rovnoměrně rozvrhnout síly, ale tentokrát jsem jimi asi šetřil až moc. Nečekal jsem, že oproti propozicím bude závod kratší, jenom 45 km.
Ještě ráno mírně pršelo a před startem bylo chladno, ale už odpoledne se vyjasnilo a udělal se krásný den. Zase byly ideální podmínky - sucho ale ne vedro. Potěšilo mě, že v kopcích mi to zase slušně jelo. Částečně to ale byl jen dojem, protože díky rozvážnějšímu začátku jsem byl víc vzadu a psychicky dobře působilo, že jsem soupeře spíš předjížděl. Nabyl jsem dokonce klamného dojmu, že jsem víc vpředu než ve skutečnosti.
Po dlouhé době jsem byl v cíli těsně až ve druhé polovině pořadí, ale přeci jen to byl solidní výkon.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
45 1085 2:13:39 20,27 170 32 304 63 0:43:42



Foto: KT Foto, já

Okololiberce, Cyklomaraton Tour, Hodkovice nad Mohelkou
8.5.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat