čtvrtek 4. května 2023

Fotoblog Kemp Mallorca 2023

Můj tradiční jarní kemp na Mallorce s Alltrainingem.
8 dní tréninku, 1078 km, perfektní podmínky, servis, lidi, ideální počasí jako v létě, jen v krátkých/krátkých, zelené rozkvetlé louky, kavárny, mlsání… To se mi líbilo. Všichni pozitivně naladění, žádné starosti…
Načerpal jsem kondici a optimismus. Vydržel jsem jezdit v první výkonnostní skupině, druhý nejstarší byl o 15 roku mladší. Vypadá to, že na tom nejsem špatně. Kyčle nebolely a drží. Pocitově jsem se tam spíš zotavil a nabil energií.
Měsíc po návratu je u nás pořád ještě zima, do krátkých jsem doma ještě nešel.

Hotel Java, Can Pastilla

Kola před tréninkem

Ermita de Bonany

Petra

Petra

Port de Sóller

Col de Sóller

Palma, Palau de l'Almudiana a Catedral de Santa María (La Seu)

Playa de Palma

Sant Elm

Sant Elm

Sa Calobra

Playa de Plama

Sant Salvador

Trénink

Aeropuerto

Foto: já, Alltraining

Kemp Alltraining Mallorca 2023
Can Pastilla, Mallorca, Španělsko, 24. 3 – 2. 4. 2023

Žádné komentáře:

Okomentovat