úterý 25. srpna 2020

Závod do vrchu Litoměřice - Babiny 2020

Druhý den po KPŽ v Novém Městě na Moravě jsem si dal silniční výjezd na Babiny ze seriálu Král Středohoří.

Závod pořádal CK Slavoj Terezín a měl ho dobře zajištěný. Ačkoliv se jelo na silnici s provozem, tak policejní doprovod trať před pelotonem a za ním na dobu průjezdu uzavřel.

Závod měří pouze 5,5 km, ale zato jeho náplní je jen jeden, avšak hodně těžký kopec. Naměřil jsem převýšení 416 metrů, což dává v přepočtu na 50 km běžného závodu KPŽ skoro 3 800 výškových metrů.

Počasí bylo hodně letní s tropickou teplotou 29°C. Tedy i tak krátký závod byl dost devastující.

Od startu jsem nasadil rovnoměrné tempo, o kterém vím, že ho dokážu udržet po celé stoupání. Opakoval se scénář, kdy jsem až do cíle předjížděl soupeře, kteří svoje nasazené tempo nevydrželi. Závod vyvrcholil brutální stojkou nad Lbínem, kde každému musel docházet kyslík, a to ve chvíli, kdy se zdálo, že ten kopec už nemůže být prudší.

Výkon i výsledek byly lepší, než když jsem to jel naposledy. V umístění se mi podařilo získat druhé místo v kategorii, a vysloužil jsem si vyhlášení na bedně s věcnou cenou 😀

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii startovalo celkem startovalo v kategorii čas vítěze
6 416 0:24:23 13,62 27 2 42 4 0:17:54




Foto:  Petr, Roman

Závod do vrchu Litoměřice – Babiny, Král Středohoří
Litoměřice, 16. 8. 2020

Žádné komentáře:

Okomentovat