pondělí 24. srpna 2020

Vysočina Aréna Tour 2020

V předchozím týdnu jsem byl na Vysočině na tréninkovém kempu. Dějiště závodu se mi tak zalíbilo, že jsem si ho nenechal ujít přesto, že je to tři hodiny jízdy autem a podle předpovědi mělo pršet.

Počasí se pro závod přeci jen umoudřilo a sprchlo jen mírně před startem a v průběhu závodu přešlo jen pár mírných přeháněk, které rozhodně trať nerozmočily. Přesto bylo na trase dost blátivých míst z předchozích dešťů. Nijak významně to ale neklouzalo a cesty v lesích kryté stromy nestačily zmoknout. V cíli se zase už vracelo příjemné léto.

Celá trasa byla vedená pěknou zvlněnou krajinou mimo silnice a obce bez prudkých výjezdů a sjezdů. Avšak ani roviny se nevyskytovaly. Technicky nejtěžší místa tvořily úseky s výraznými kořeny. Start a cíl byly ve Vysočina Aréně. Závodil jsem na tradiční trase B dlouhé 57 km.

Hned od startu se vyrazilo do dlouhého kopce, kde se peloton pěkně natáhl. Uplatnil jsem svou osvědčenou taktiku. V úvodu kopce jsem se nezahltil a ke konci stoupání jsem místa ztracená pomalejším startem opět získával. Opět jsem hodně využíval jízdu v háku a hospodařil se silami. V průběhu závodu jsem v pořadí pozvolna stoupal výš.  A v posledních deseti kilometrech jsem už jel nadoraz. Škoda byla, že po spojení s trasami A a C jsem ztratil přehled, kdo jsou moji soupeři na mé trase, takže jsem to spíš odhadoval. Přesto se mi ještě od mezičasu podařilo pořadí ještě vylepšit, jak celkově, tak v kategorii. Dojel jsem s pocitem velmi dobrého výkonu, který převládl nad únavou. Ta se ozvala, až když jsem se vrátil domů po dalších třech hodinách řízení.

Opět se mi podařilo na trase B získat absolutní pořadí v první stopadesátce a v kategorii jsem vyrovnal své historicky nejlepší umístění. V cíli byl přede mnou jen jeden závodník starší než já.

A jako suvenýr jsem si dovezl dvě piva z novoměstského minipivovaru Hejkal.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii startovalo celkem startovalo v kategorii čas vítěze
57 921 2:29:47 22,84 146 13 373 48 1:52:57

Foto: já a captainsnap.com

Vysočina Arena Tour, Kolo pro život
Nové Město na Moravě, 15. 8. 2020

Žádné komentáře:

Okomentovat