čtvrtek 13. srpna 2020

Kemp MTB techniky Nové Město na Moravě 2020

Na posledním tréninkovém kempu techniky jízdy na horském kole jsem byl naposledy před třemi roky. Potřeboval jsem získat opět větší jistotu při jízdě v terénu, osvěžit si, co bych už měl znát, a zvýšit bezpečnost při projíždění těžkých úseků.

Tréninky se odehrávaly od pátku do neděle na trailech Cyklo Arény v Novém Městě na Moravě. Nácviky základních prvků jsme dělali na loukách mezi Třemi Studněmi a Cyklo Arénou. Vyzkoušeli jsme si závodního trať světového poháru horských kol.

Bydleli jsme v penzionu Horácko ve Třech Studních. S ubytováním jsem byl hodně spokojen. Pokoje byly dostatečné vybavené, stejně jako celý penzion.  Jídlo bylo dobré a v dostatečném množství. Personál byl ochotný. Takže celý pobyt byl velmi příjemný.👍

Měli dobré točené pivo Hejkal z minipivovaru v Novém Městě. Skoro celá dobrá parta účastníků jsme seznamovací večer protáhli až přes půlnoc. Stejně tak druhý, rozlučkový večer. V neděli jsem už byl po dlouhých trénincích a večerech unavený.

Začali jsme od tréninku základních prvků jízdy v terénu v pátek  až po sjíždění úseků trati světového poháru v soboru a v neděli. Vynechal jsem pouze dvě umělé překážky z velkých balvanů, protože jsem nechtěl ani trochu riskovat tvrdý pád operovanou kyčlí na kameny ani zbytečně poškodit kolo. Ty menší kamenné překážky jsem ale sjel 😀💪

Celý víkend doprovázelo velmi teplé slunečné počasí. Což bylo sice vysilující, ale krásné. Našli jsme si i čas na koupání v mělkém rybníku Sykovec s písečnou a travnatou pláží, který je blízko penzionu.

Příští týden budu mít příležitost zúročit nabyté dovednosti při závodu Kola pro život, který se pojede právě v Novém Městě se startem a cílem ve Vysočina Aréně.













Foto: já, Alltrainig.cz

Kemp MTB techniky Alltraining.cz

Nové Město na Moravě, 7. – 9. 8. 2020

Žádné komentáře:

Okomentovat