pondělí 2. září 2019

Plzeňská MTB 50

Letos jsem si dal na Kole pro život třikrát kratší trasu C a potřetí také hlavní trasu B, a to v Plzni na pestré trase s rychlými úseky, s těžkými výjezdy i technickými sjezdy. V Plzni se startuje přímo ve městě a účast bývá početně i výkonnostně velmi silná. Navíc bylo hodně teplo. Takže dost vyčerpávající podmínky. Potkal jsem tu hodně známých a bylo co probírat, takže i při odjezdu jsem se zdržel. Domů jsem pak dorazil s velkou žízní.
Startovní číslo 253 přiřazené podle vyjetých bodů mě zařadilo doprostřed třetí stovky startujících a na teoretické 25. místo v kategorii. V cíli to v kategorii sedělo, absolutně jsem však dosáhl výrazně lepšího výsledku, než číslo napovídalo, a dojel jsem na 204. místě. Před závodem jsem umístění okolo 200 měl jako cíl, což se povedlo. Moc nescházelo a mohlo to být pod 200. To je pro mě v KPŽ na trase B měřítko výborného výsledku. Ovšem v Plzni bylo nejvíc startujících ze všech KPŽ, která jsem letos jel, a v poměru k počtu jezdců jsem se dostal letos nejvýš.
Po startu přišel úmorný dlouhý úsek po silnici, kde se spousta jezdců hnala, jakoby se spurtovalo do cíle. Trochu jsem se propadl. Až v terénu se mi dařilo postoupit opět víc dopředu. Většinou se stoupalo. Zatím se mi i v kopcích dařilo. Dobře jsem vyjel i krutý kopec Krkavec asi po 10 km. Teprve tam se nepřetržité pole rozdělilo. Po sjezdu jsem se docvakl na skupinu s trasérem. Dlouho jsme ve skupině spolupracovali a jeli hodně svižně. V kopcích mi ale začaly docházet síly. Podle tepovky, jsem jel až v příliš vysoké intenzitě. Až jsem musel zvlnit, abych se neutavil.
Chvíli jsem ve zvlněné střední pasáži závodu jel sám, než jsme se opět sjeli do skupiny s jezdci za mnou a přede mnou. Ale moc jsme nespolupracovali. Alespoň jsem si trochu ulevil jízdou v háku. Až teprve ve sjezdu po druhém výjezdu na Krkavec se mi trochu vrátila energie. Jakžtakž slušně jsem se vydrápal na poslední kopec a po krásném sjezdu do roviny před Plzní na mě čekal závěrečný dlouhý rovný úsek v polích a pak po silnici. Ve trojici jsme se domluvili, že si budeme pravidelně střídat, a jelo mi už hodně dobře. Dotáhli jsme čtveřici před sebou a spojili jsme se. Už jsem měl pocit, že společně dojedeme v pohodě do cíle. Jenže jsem si nevšiml, že nás zezadu dojela početná smíšená skupina se svěžejšími céčkaři. S úsilím jsem se jich stačil chytit vzadu do háku. Když jsme sjeli ze silnice mezi zahrádky, tak jsem ještě zabojoval a před nájezdem do klikatého úseku v areálu cíle jsem se ještě o pár míst natlačil dopředu. I po závodě dlouhém 57 km rozhodovaly o pořadí vteřiny při dojezdu velké skupiny. Tak vyrovnané bývají závody KPŽ.
Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii startovalo celkem startovalo v kategorii čas vítěze zpoždění za vítězem
58 837 2:37:02 22,04 204 25 457 63 1:49:08 0:47:54



Foto: kolopro
Plzeňská MTB 50, Kolo pro život
Plzeň, 31. 8. 2019

Žádné komentáře:

Okomentovat