úterý 17. května 2016

Mladá Boleslav Tour


Konečně jsem se v Mladé Boleslavi dočkal suché trati. Jelo se úplně jinak než jindy na blátě, kdy to nejelo a nejelo. Tentokrát se frčelo tryskem. Místo bláta byl prach, tvrdý povrch. Svůj nejrychlejší čas jsem zlepšil o 18 minut. Rovinatou trať jsem si užil a mohl jsem jet, jak nejrychleji umím. Ostatní však jeli také, co to dalo.
Při nájezdu se mi povedlo získat dobrou pozici do úzkého stoupání, kde došlo k prvními dělení balíku. Na druhém větrném silničním úseku jsem si ještě pomohl dopředu. Seskupení pak v terénu vydrželo víceméně až na hrad Zvířetice. Na stoupání za hradem se to pak rozpadlo a až do Dalovic jsme jeli jen ve dvou ve třech. Spojili jsme se s trasou C a situace se stala nepřehledná. V posledním stoupání jsem pak poodjel a sám jsem zkusil stíhat skupinu přede mnou. Ačkoliv na drnech podél Jizery jsem se k nim rychle blížil, tak ta mezera se už nedala dojet. Ale svezl jsem se parádně. Pocit z výkonu byl možná lepší než výkon samotný. Nicméně zlepšení jsem dosáhl a výsledek v super nabité konkurenci je dobrý. V hlavním závodě startovalo přes 800 lidí!
Po dojezdu se na louce dobře sedělo. Costa Coffee měl stánek hned vedle nás. Takže káva byla, muffiny také. Alltraining dorazil v nejsilnější sestavě. Známí z kempů tu byli také. Jana mě perfektně podpořila. Fakt se to vydařilo.

Výsledek

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 717 2:20:43 23,84 266 23 783 107 0:35:05










Foto: Jana

Mladá Boleslav Tour, Kolo pro život
Mladá Boleslav, 14. 6. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat