úterý 3. května 2016

Hustopeče Tour



Pro vstup do závodní sezóny jsem zvolil KPŽ Hustopeče Tour, protože jsem chtěl poznat nový závod a strávit víkend ve vinařském kraji, kde jsem dosud nebyl.
Po dlouhé cestě jsme se s Janou v pátek ubytovali v hotelu Růženy u vinice. Protože trať závodu vedla bezprostředně kolem hotelu do prvního kopce, měli jsme ideální možnost si ji projet.
Při vyjížďce jsme absolvovali většinu krátké trasy C a poznali jsme, jak náročná stoupání na ni jsou.  Trasa vedla přes vinice a vrchy s krásnou vyhlídkou a stálo za to ji v klidu projet.
Sobotní závod startoval na náměstí a končil v areálu Agrotecu. Před startem jsme se morálně podpořili s Ríšou a Zdeňkem a rozjeli s chytrými traséry. Koeficient mi zajistil poprvé startovní číslo pod 200 a start o jeden blok výš než obvykle. Ty bylo výhodou při průjezdu tunelem pod dálnicí, kde se to vzadu zacpalo, ale já jsem mohl bez problému projet. Následoval trysk na 2 km dlouhém rovném úseku na prašné cestě plnou rychlostí 35 – 40 km/hod prakticky naslepo. V prvním kopci se to zklidnilo. Trať byla suchá, povrch tvořily většinou zpevněné cesty nebo dobře sjízdné polní a lesní cesty bez kořenů a kamení. Techniky byl povrch snadný, ale o to rychlejší. Takže se jelo hodně svižně. Dokonce ani docela velké převýšení okolo 1300 m na rychlosti moc neubralo. Žádné problémy na trati se nevyskytly a peloton se jen pomalu natahoval. Pořadí se pomalu ustálilo. Po třiceti kilometrech jsem se smířil s tím, že budu rád, když do cíle své postavení alespoň udržím. V posledních pěti kilometrech jsem ještě zabojoval. Škoda, že při větvení tras B a D před cílovou loukou díky zazmatkování pořadatelů ukazujících kudy jet (nebo jsem je v tom finiši nepochopil) jsem vjel do koridoru pro trasu D, což mě stálo dvě místa než jsem se vrátil zpátky (z toho jedno v kategorii - grrr!). Mimo tuto příhodu byla trať velmi dobře značená, jen ten konec...
I tak byl můj výsledek a čas dobrý. Celkově jsem udělal svůj druhý nejlepší výsledek v KPŽ vůbec, v kategorii to byl můj dobrý průměr. Jako vstup do sezóny to bylo hodně slibné. Po závodě jsme vyhodnotili své soupření s Alim, známým z kempu na Mallorce, a s jeho kamarádem se kterým jsem shodou okolností soupeřil až do cíle.
Po dojezdu jsme se v areálu moc nezdrželi. Zázemí bylo totiž na ošklivém štěrku. Ve městě jsme našli pro klidné posezení bezvadnou kavárnu Romace a pak jsme relaxovali před hotelem u vinice.
Večer jsme zašli do města do hotelu Vinopa na večeři. Byla to skvělá volba. Výborné jídlo a obsluha. A hlavně na výběr bylo vynikající víno. Za doprovodu číšníka jsme si ve sklepě osobně vybrali láhev prvotřídního vína a už jsme jen užívali. A jaká náhoda - do restaurace dorazil také týmový kolega Zdeněk s manželkou a kamarádem Karlem. Takže se posezení trochu protáhlo.
V neděli jsme s Janou zakončili vydařený víkend 41 km dlouhou projížďkou kolem Novomlýnských nádrží, tak na vyjetí. :-)

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
51 1250 2:23:03 21,33 171 18 422 63 0:40:46





















Foto: Jana, já, KPŽ

Hustopeče Tour, Kolo pro život
Hustopeče, 29. 4. - 1. 5. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat