pondělí 31. srpna 2015

Kolmo kolem komína – 3K Race


Tak to byl krásný závod beze stresu! Nemusel jsem brzy ráno vstávat. Nemusel jsem balit věci, nakládat to do auta, řídit sto a víc kilometrů… Stačilo po lehkém obědě (ovesná kaše + banán) zajet do 9 km vzdálených Třebenic. Cesta k závodu byla zároveň rozjetím…
Trať byla pěkná, v hezkém prostředí, s rozmanitými povrchy, ale místy technicky těžká a s nadprůměrně velkým převýšením. Počasí se vydařilo. Vrátilo se léto s teplotami 30°C. Takže bylo až moc teplo. Naštěstí velká část se jela v lese. Bylo sucho, ale neprášilo se. Trať byla bezpečně sjízdná.
Organizátoři se vyznamenali. Celá trasa byly perfektně upravená, posekaná a vyjetá. O občerstvení v cíli a před startem bylo postaráno. Na trase o délce 27 km jsem napočítal 5x občerstvovačku, což při tom vedru bylo hodně dobré. Občerstvovačky byly vlastně jen dvě – na rozcestí na Košťálově a v cíli. Ale ta na Košťálově se projížděla 4x a cílem se projíždělo do druhého kola. Vtipné bylo, že se po zaváděcím kole projíždělo zázemím na hřišti a do druhého kola také. Takže diváci si užili. Jelo se fakt dobře.
Účast nebyla nijak velká – dohromady 66 startujících v hlavním závodě na 2 kola. Účastníci byli většinou z našeho okresu a jeho okolí. Vládla pohoda. Po skončení závodu většina zůstala až do afterparty následující po vyhlášení. Po dojezdu byla žízeň veliká a pár pohotových piv namísto regeneračního nápoje přišlo vhod.
Samotný závod se vyvíjel zpočátku podle očekávání. Na vrcholu dlouhého a prudkého úvodního stoupání se pole jezdců vytřídilo. Ke konci prvního kola jsem jel ve skupince pěti jezdců. Po sjezdu z Košťálova mi praskl vzadu drát a zachytil o snímač otáček. Musel jsem zastavit a vše narovnat. Pod stoupáním na Košťálov jsem ztrátu dohnal. Jenže jsem zase musel zaháknout volný drát, aby nezachytával, jen krátce, aby mi neujeli. Jenže to bylo neúčinné. Po sjezdu do Borče jsem zastavil, drát jsem ohnul a omotal okolo jiného, aby tam držel. Jenže to už mi skupina definitivně ujela. Ještě nakrátko jsem dohnal ztrátu na Marcela, se kterým jsem se předjížděl několikrát, a na jednoho borce z Roudnice. Ve sjezdu nám Marcel odjel a s roudnickým za zády jsem dojel do cíle, tam ale byl ve spurtu rychlejší. Takže výkon byl dobrý, ale vyšší moc mi nedovolila proměnit ho v lepší umístění. I tak byl výsledek pěkný, 35. celkově, a v kategorii jsem si dojel pro druhé místo za legendárním a v kategorii neporazitelným Pepou Nestlerem z Mostu.
Užil jsem si tedy vyhlášení na bedně. Celý den mě výborně podporovala Jana. Vše vyfotila a starala se o přísun tekutin. Cesta navečer domů byla zároveň vyjetím…

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
27 647 1:24:51 19,20 35 2 65 3 0:17:48


























Foto: Jana, já, Litoměřický deník, ZachyťTo, Honza Válek, presstube.cz

Kolmo kolem komína – 3K Race, Třebenice
29. 8. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat