pondělí 17. srpna 2015

Karlovarský bikemaraton



Karlovarský bikemaraton jsem si zařadil do kalendáře dodatečně a neměl u mě prioritu. Správně jsem tušil, že po období věnovaném spíš oslavám než tvrdému tréninku nebude moje výkonnost zrovna na vrcholu. Ale chuť zajezdit si jsem měl. Po období veder byla trať tvrdá a suchá, a to i přesto, že v noci před závodem zapršelo. Déšť jen zkropil prach, ale mokro nebylo. Další přeháňka nás osvěžila v úvodu závodu, ale vše opět rychle vyschlo.
Sešla se velká konkurence, z Alltrainingu tvrdé závoďácké jádro, a také velká psychická opora Ríša z Černých koní.
Tento závod je pro mě nejtěžší ze všech v KPŽ. Profil, technika, povrch dají všem zabrat. Držel jsem se pokynů od Martina a šetřil jsem silami, jak se ukázalo, tak asi až moc. Ale to z dlouhodobého hlediska určitě nebyla chyba. Úvodní stoupání jsem nepřepálil, žádné bláznění. Techniku jsem dal na jistotu, za Jelením skokem byly i pasáže v poklusu. Na rovinatém střední části jsem se zabudoval do skupiny a nechal jsem se celou dobu jen tahat až za druhou občerstvovačku před mezičasem. V následujících sjezdech mě zastavilo drnčení v zadním kole. Při zastávce jsem zjistil, že mi tam lítá prasklý drát. Nějak jsem ho zahákl mezi ty zbývající a závod jsem dojel za lehkého cinkání ve výpletu. Až za velkým brodem v prudkých výjezdech se ukázalo, kolik kdo má ještě sil. Líbilo se mi, že tentokrát předjíždím soupeře já. Závěr se mi moc líbil a poslední stoupání a sjezd jsem jel s radostí.
Výsledek (20. v kategorii/237. celkově) a výkon byl jen průměrný, ale ne špatný, a ježdění to bylo hezké.
Od mezičasu na 36. km jsem postoupil o 4 místa v kategorii a o 11 absolutně.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
58 1355 3:17:33 17,57 237 20 385 51 1:09:20






Foto: Michal Janský

Karlovarský bikemaraton, Kolo pro život, Karlovy Vary
15. 8. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat