čtvrtek 16. dubna 2015

Tréninkový kemp Mallorca 2015



Po dvou letech jsem si zopakoval tréninkový kemp na Mallorce s Alltraining.cz. Termín před Velikonocemi se osvědčil. Téměř celou dobu bylo slunečno a většinou teplo na rozdíl od počasí doma, kde údajně sněžilo a řádila vichřice.
Bydleli jsme v hotelu Java v místě Can Pastilla, které je blízko letiště a města Palmy. Na pláž jsme to měli pár desítek metrů. Organizace kempu, zázemí, péče o účastníky, to vše bylo perfektní, včetně regenerace, masáží, fyzioterapie, péče o kola, jejich vybavení, doprovodného vozu na tréninky…  O nic jsem se nemusel starat. Mou „povinností“ bylo jen dobře si odpočinout, posilnit se energeticky hodnotnou stravou a připravit se na další trénink. Také na návštěvy hospody zbyl čas – pivo, sangria, víno – v rozumném množství :-). „Personál“ Alltrainingu jsem zčásti už znal, jen někdo byl pro mě nový. Také z účastníků jsem některé už znal a s jinými se asi budu ještě setkávat.
Jezdili jsme na zapůjčených závodních kolech Specialized Tarmac. Pobyt trval 9 dní, z toho byl jeden den volna na odpočinek. V prvních dnech jsme jezdili roviny a mírné kopce. Čtvrtý den jsme dali 206 km trénink na opačnou stranu ostrova na jeho nejsevernější bod na mys Formentor. Během něho jsme absolvovali 40 km jízdy v kopcích a na útesech na poloostrově Formentor. V dalších dnech jsme přidali kopce a předposlední den na nás čekalo 150 km v horách s převýšením 2800 m.
Jezdilo se ve skupinách, na špici jsme se střídali a kilometry ubíhaly svižně. V kopcích a sjezdech jsme jezdili každý své tempo a na konci jsme na sebe čekali. Najíždění kilometrů jsme proložili tréninky výjezdu kopců, časovky a spurtů.
Nejpůsobivější bylo zdolávání hor s nádhernými výhledy na přírodní scenerie a „výlety“ na Formentor a do malebných přístavů Port de Valldemossa a Sa Calobra, do kterých se sjelo z výšky 600 resp.  800 m až k moři nekonečnými utaženými serpentinami po úzkých silničkách. Nechyběla ani posezení v kavárnách u kávy v přestávkách dlouhých švihů.
Za osm tréninkových dní jsem najel 1039 km a nastoupal 10 567 výškových metrů.



























Foto: já a Alltraining

Tréninkový kemp Mallorca 2015, Can Pastilla, Mallorca, Španělsko
29. 3. – 6. 4. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat