pátek 17. dubna 2015

50 Podralsko



Pro mě otvírák sezóny na konci týdne, na jehož začátku jsem ještě jezdil objemové tréninky na Mallorce. Ještě odeznívala únava a dobíhala aklimatizace na chladnější počasí. Pro mě to byl spíš test, jak na tom jsem a na čem zapracovat, abych uspěl na dalších závodech. Zjistil jsem, že určitý potenciál ke zlepšení tu je.
Počasí bylo slunečné a chladné. Bylo sucho. Ideální podmínky. Jelo se dobře. Nemusel jsem po závodě čistit kolo a prát tretry…
Rozjel jsem se s Romanem a později také s Kubou. Podporu jsme si dali spíš morální, protože naše výkonnost je rozdílná.
Očekával jsem velice rychlý závod, protože se jelo s malým převýšením skoro pořád po cestách s asfaltovým povrchem různé kvality od nového koberce až po rozdrolené úseky.
Závod proběhl podle scénáře, který se dal snadno předvídat. Za prvním kopcem se vytvořily početné skupiny, které společně dojely k cíli a rozdaly si to o pořadí při dojezdu. Foukal vítr. Ze skupiny se odjet nedalo. V tahání tempa jsme se střídali, ani ne tak systematicky, spíš podle toho jak se kdo cítil a jakou měl chuť jet. Vzadu jsem měl pocit, že se jede volně. Na špici jsem pocítil, že tempo je dost vysoké.
Jelo nás pohromadě 18 lidí. To byl docela slušný balík. Před cílem tempo rostlo. V posledním stoupání v lese za cyklostezkou odpadlo posledních pět. V balíku zbývajících jsme dojeli k mírně stoupavému úseku ke hřbitovu. Tam už jsme jeli, co to dá, a zrychlit ještě víc než ostatní se nedalo. Všichni do toho dali stejně sil. Do cíle jsem dojel na konci skupiny, která projela cílem pohromadě.
Získal jsem 11. místo v kategorii. Dojezd byl vyrovnaný. Ve stejné skupině nás dojelo 5 lidí z mé kategorie. Od sedmého místa mě dělilo 19 vteřin. Stačila trocha dynamitu v nohách… Snad ho do nich ještě dostanu.
Trasa závodu byla o přibližně kilometr delší než při mé předloňské účasti. Přibyl úsek kolem pole před cílem. Naměřil jsem 52 km. Dosáhl jsem stejného času 1:38 hod. jako posledně, tedy výkon stejný. Moje průměrná rychlost byla na bajku závratných 32,0 km/hod. Eliťácký vítěz byl ještě o 15 min. rychlejší.
Mínusem závodu bylo tragicky chabé občerstvení v cíli. Za poměrně vysoké startovné na mě čekala nevábná gulášová polévka a nealkoholické pivo z nevychlazené lahve. U stánku se toho o moc víc kopit nedalo.

Výsledek:
délka kmpřevýšení mčasprůměr km/humístění celkemumístění v kategoriidokončilo celkemdokončilo v kategoriizpoždění za vítězem
535961:38:5132,008911189300:15:28


50 Podralsko, Osečná
12. 4. 2015























































Žádné komentáře:

Okomentovat