pátek 9. května 2014

Cyklomaraton Liberec



Den před závodem vypadalo počasí špatně, pršelo a to znamenalo bláto na trati. Zvažoval, jestli tam mám jet, když dva dny po něm mě čeká Kolo pro život v Mladé Boleslavi, a patrně také na blátě. Nakonec tam tolik bláta nebylo, rozhodně ne tolik, aby to ovlivnilo sjízdnost trati. Tento závod a trať se mi líbí, a tak jsem byl rád, že jsem ho absolvoval.
Ve Vesci byla ráno zima a tmavé mraky hrozily deštěm. Krátká dešťová přeháňka nakonec přišla během druhého kola. Pak zase vylezlo slunce a odpoledne bylo příjemné.
Před závodem jsem se rozjel s Honzou z Alltrainingu. Na startu jsem narazil na Petra, který jezdí jako ďas a v závodě udělal výborný výsledek v kategorii nad 100 Kg. Ještě pár známých jsem tam potkal. Konkurence se tedy sešla.
Odstartoval jsem pomalu. Nějak jsem se nemohl dostat do tempa a až za Javorník jsem ze sebe nedostal víc než svižnější výletní tempo. V dalším průběhu závodu jsem to trochu vylepšil a před koncem prvního kola jsem alespoň předjel jednoho z borců z Lovosic. Ve druhém kole se mi jelo líp a mírně jsem pokročil. Pěknou trať jsem projel bez problému a čisté podrážky treter potvrzují, že jsem nikde netlačil. Jezdil jsem i poměrně dlouhou stojku před občerstvovačkou.
Loňský čas na totožné trati jsem zlepšil o víc než 6 min., ale výsledkové jsem klesl celkově o 34 míst a v kategorii o 7. Tak byl to pokrok nebo ne?

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
55 1548 2:42:54 18,80 152 15 230 24 0:42:14




Cyklomaraton Liberec, Cyklomaraton Tour, Liberec-Vesec
8.5.2014

Žádné komentáře:

Okomentovat