pondělí 12. května 2014

Mladá Boleslav Tour



Očekával jsem méně bláta. Jenže pár dní před závodem pršelo a také poslední noc propršela. Louka u zázemí byla mokrá. Zase nás čekal závod na blátě. Kdy se pojede na suchu?
Tentokrát sice nebyly tak těžké podmínky jako vloni, kdy bylo bahno, ale ani tak to nebyl žádný med. Letos bylo „jen“ bláto. Ačkoliv teoreticky rychlá trať s menším převýšením neměla dlouhé kopce, krátkých prudkých výjezdů tam bylo dost a pár slizkých sjezdů a bahnitých úseků „nedostatek“ obtížnosti vyvážilo. Také konkurence byla veliká.
Po rozjetí jsme se ve startovním koridoru zařadili se Zdeňkem a Jakubem do bloku dvoustovek. O kus dál byl Roman, který se na start moc těšil. Po startu mi chvíli trvalo, než jsem se dostal do tempa. Při průjezdu loukou se zázemím jsem si všiml Jany s foťákem. „Letec“ Zdeněk jel, jakoby měl křídla. Roman také ujížděl, jakoby měl motor. V cíli jsem ho už nepotkal. První kilometry po silnici se mi jelo těžko. Až v terénu to bylo lepší. Po několika kilometrech mě dojel Míra a celý zbytek závodu jsme jeli na dohled. Postupně jsem získal pár míst a bojoval jsem o přijatelný výsledek.  Za hradem Zvířeticemi jsem spojil síly s jezdkyní z Nilfisku a po polních cestách jsme se navzájem táhli až za poslední kopec. Tam jsem také naposledy dojel Míru. Ale na vrcholu na hlavní silnici za to vzali a ve větru to pořádně rozjeli a získali náskok. V závěrečném sjezdu jsem dojel ještě dva borce a jednoho z nich jsem na drncavé pěšině na břehu Jizery předjel. A to bylo vše. Do cíle jsem dospurtoval spíš jen pro pocit.
Výsledek mě neuspokojil, protože byl zase průměrný. Proti loňsku jsem klesl celkově o 16 míst a v kategorii o 2 místa.
Ještěže tam byla Jana a udělala hezké fotky a video. Během dne slunce přepralo mraky a udělalo se pěkné odpoledne. U výdeje občerstvení nedošel Birell jako v Letech, ale došly buchtičky s krémem. Z omezené nabídky jsem zvolil těstoviny s boloňskou omáčkou – chybně. Jejich chuťový standard byl proklatě nízko. Takový hlad jsem zase neměl. Zvítězil grilovaný hermelín s brusinkami z vedlejšího stánku. Za tak vysoké startovné to v občerstvení skřípe. Měl jsem dát přednost jídlu před vyjetím po závodě a mytím kola. Jenže, kdo jde mýt kolo pozdě, ten ho myje v bažině…
Dva dny po Cyklomaratonu Liberec jsem tedy absolvoval další těžký závod a byla to pořádná nálož. Po závodě jsem byl pořádně zmořený a druhý den jsem si dal jen volnou vyjížďku.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
55 647 2:38:11 20,85 302 20 652 70 0:50:17









Foto: Jana, xYx.cz

Mladá Boleslav Tour, Kolo pro život, Mladá Boleslav
10.5.2014

Žádné komentáře:

Okomentovat