úterý 3. září 2013

Ještěd Tour



Počasí se zase vydařilo. Opět bylo slunečno a sucho. Příroda nám vynahrazuje deštivé a blátivé závody z jara. Je to radost, když se nemusí po závodě čistit kolo od bahna!
Alltraining tentokrát stánek neměl, ale týmová účast byla početná. Rozjel jsem se s Romanem a Zdeňkem. Dva dny před závodem jsem nejezdil. Řešil jsem jiné věci. Bylo znát, že nejsem rozježděný. Už při rozjetí jsem se cítil unavený. V průběhu závodu trvalo asi půl hodiny, než jsem se začal cítit lépe. Pak už se mi jelo jako obvykle a výjezd na Ještěd a na Javorník nebyl problém. V závěru se hodně sjíždělo, takže v cíli jsem nebyl tak vyčerpaný jako v Chrudimi a ve Varech. Dobré bylo, že tentokrát nebyl závod tak dlouhý jako ty předchozí a že nebyl delší, než říkaly propozice. Tedy měřil „jenom“ 56 km. Zato převýšení měl více než vydatné. Naměřil jsem těsně pod 1800 m. Úměrně tomu bylo hodně sjezdů, rychlých a dlouhých, naštěstí bez záludného bláta. Z výšin nad Libercem byly krásné výhledy na město a okolí. Prudký výjezd, dobře že po asfaltu, u skokanských můstků byl také hezký. Zpočátku se jelo hodně do kopců a dost svižně. Natažený had pelotonu držel pohromadě asi 15 km a roztrhalo se to až v prvních vážných sjezdech. Náročný profil způsobil, že do cíle se dojíždělo po jednom v odstupech bez spurtování.
Dojezd tentokrát komentoval Pepa Dressler. Dělal to hodně svědomitě a moc se mu to povedlo.
Výsledkově jsem uspěl středně dobře. Proti Chrudimi opět mírné zlepšení. Nutno však přiznat, že tentokrát byla také slabší účast. V kategorii jsem dojel 17., tedy letošní druhé nejlepší umístění v KPŽ. Celkově 215. místo v absolutním pořadí je solidní.

Výsledek

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 1791 3:20:22 16,93 215 17 406 45 1:09:30






Foto: já, KoliMedia

Ještěd Tour, Kolo pro život, Liberec-Vesec
31.8.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat