pondělí 15. dubna 2013

50 Podralsko – jaro

Konečně první závod bajkové sezóny! Na úvod se tradičně v Osečné jelo po nenáročné trati s jednoduchým profilem na pevném povrchu. Aby to nebylo tak jednoduché, bylo chladno a přehnaly se dva husté deště, a i když ustaly, tak se jelo na mokrém povrchu. Účast byla nižší než vloni, asi vlivem počasí. Dost přihlášených neodstartovalo. Před startem jsem potkal pár známých, nebylo to těžké. S Romanem, který jezdí o dvě kategorie níž také za Alltraining, jsme odjeli celý závod společně v jedné početné skupině.
Poprvé jsem startoval ve věkově vyšší kategorii nad 50 let. Po startu se peloton rozdělil do několika velkých skupin, které jely pohromadě až do cíle. Jak to tak bývá, někteří táhli tempo, jiní se vezli a čekali na svou chvíli při dojezdu. I když se mi zdálo, že jsme chvílemi jeli odpočinkové tempo, dokázal balík jet dost rychle. V cíli po 51 km jsme byli za 1:38 hodiny s průměrem přes 31 km/hod. Při dojezdu skupiny jsem projel cílem někde uprostřed. Bylo z toho velmi dobré 4. místo v kategorii, k  tomu hodně rychlý čas o 6 minut rychlejší než vloni a celkové umístění o 4 místa lepší než vloni. Až po dojezdu jsem z výsledků vyčetl, že moje ztráta na 2. místo v kategorii byla 12 vteřin a na třetí 5 vteřin. Nečekal jsem, že se dostanu tak vysoko.
Začátek sezóny velmi dobrý. Pravý test ve velkém závodě s účastí kolem tisíce lidí mě čeká za týden na Author Maraton Tour - 50 Český ráj.

Výsledek

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
51 467 1:38:11 31,25 65 4 163 28 0:12:43







Foto: já, zirkon

50 Podralsko - jaro, Osečná
13.4.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat