úterý 7. září 2021

Přestavlcký vlk 2021

Do Přestavlk jezdím rád. Pořadatelské zajištění a atmosféra jsou tady vždy unikátní. Chválím je každý rok. Letos to platilo také. Jako vždy zaslouží pořadatelé jedničku.👏

Dokonce už den před závodem tábořili v karavanu ti nejoddanější fanoušci a závodníci. Letos konečně slunečné počasí bylo super, ale na druhou stranu ztížilo krátký, intenzivní, technicky obtížný závod.

Jely se bomby od startu do cíle.⚡️ Nebylo kde si vydechnout.
Mezi každým technickým úsekem se nastupovalo a spurtovalo o to, kdo v něm bude první. Na rovině se jelo tempo, ve kterém se nedalo odjet. V kopci to chtěl každý urvat. Pořád jsem musel být ve střehu.
Po prvním kopci jsem získal docela dobrou pozici a tu jsem držel v celé technické části až do konce prvního kola. Do druhého kola jsem projel v šestičlenné skupině, která se v prvním krátkém kopci rozdělila a to rozhodlo. První tři získali náskok a já odjel dalším dvěma. Trojice přede mnou měla na otevřené pláni pole výhodu a zvyšovala náskok. Sám jsem je na mírném větru neměl šanci dojet. Na singltreku mě borec za mnou dojel. Následující dvě kola jsem ho držel za sebou, ale pořádně jsem si dával. V technické sekci jsme dojeli jezdce v dresu týmu Kbely, který byl z mojí kategorie.
Na závěr ale zvýšit tempo nešlo, nohy mi už nejely. Soupeř z Kbel přede mnou si svou pozici pohlídal o pár vteřin, takže bramborová medaile... Další soupeř v mé kategorii přijel za mnou o 4 a půl minuty později.
Potěšilo mě, že technické úseky jsem jezdil jistě, lépe než dřív, a dokázal jsem se v nich držet před soupeři. Přiblížil jsem se na dosah bedně, letos už jako nejstarší v kategorii. Zlepšil jsem loňský výsledek v absolutním pořadí i v kategorii: kategorie 4. / absolutně 31. 💪 

Výsledek:

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

27

409

1:13:20

21,89

31

4

68

12

1:00:51

 

 






Foto: fotobiost, já

Přestavlcký vlk, Král Středohoří
Přestavlky, 4. 9. 2021

Žádné komentáře:

Okomentovat