čtvrtek 13. června 2019

Velká cena Lafarge 2019

Lafarge je závod, který má u mě prioritu, protože je místní, je perfektně připravený a trať se každý rok vylepšuje, a také je čím dál těžší. Na můj vkus je ale příliš krátký a intenzivní.
Proti loňsku pořadatelé přidali dva nové technické úseky - singltreky. Vylepšená trasa se mi líbila, ale možná že zvyšující se obtížnost odradila mnohé potenciální závodníky.
Startovalo se po dokončení závodu dětí. Hned první kopec na Lada seřadil závodníky podle výkonnosti. Další výjezdy nad Radostice a nad Struženku rozdíly ještě zvětšily. V polích za Březnem jsme se oddělili ve dvojici se Zdeňkem a projeli jsme spolu singltrek pod Borčem, výjezd k oskeruši a další singltrek k loukám nad Radosticemi. V následujících dlouhých sjezdech mi mladší, odvážnější a těžší Zdeněk odjel. Pokračoval jsem sám až na louku nad Čížkovicemi. Tam jsem podcenil soupeře za mnou, nechal jsem se zbytečně předjet, a na silničním úseku do cíle jsem ho sice stíhal a skoro dojel, ale nedojel. Udržel se tři a půl vteřiny přede mnou.
Dojel jsem 42. absolutně, o 6 míst lépe než vloni. V kategorii jsem byl 5. Zajel jsem solidní výkon s umístěním lepším než vloni, na úrovni předloňského roku. Také jsem zlepšil loňský čas, přestože trasa byla díky novým úsekům delší a pomalejší.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii startovalo celkem startovalo v kategorii zpoždění za vítězem
20 461 1:04:46 19,04 42 5 78 7 0:15:16





Foto: Jana a já

Velká cena Lafarge, Král Středohoří
Čížkovice, 8. 6. 2019


Žádné komentáře:

Okomentovat