čtvrtek 31. května 2018

Orlík Tour 2018

Na můj oblíbený Orlík jsem vyrazil s Láďou. Po dobré zkušenosti v Mladé Boleslavi jsem opět zvolil trasu C, kde se má bolavá kyčel tolik neprojeví.
Céčko startovalo už v 10:30. Béčko mělo start v poledne. Do cíle jsem tedy dojel těsně po startu béčka.
Hned od startu se jely děsné bomby. To jsem trochu nestíhal. Asi po osmi kilometrech se pořadí ustálilo a občas jsem předjel někoho, kdo začátek přepálil.
Ve střední části bylo více techniky. Tempo už nebylo tak zběsilé. Ve skupinách se vůbec nespolupracovalo a každý to rval sám za sebe.
Bylo perfektní letní počasí. Po deštích trať oschla, kam dosáhlo slunce. Ale stále zůstalo dost blátivých úseků, hlubokých rozsáhlých louží a bahnitých pastí. Vše jsem poměrně snadno překonal. Do kopců mi to nejelo. V technice jsem byl lepší než většina soupeřů. Takže se to roztrhalo až v závěru.
Po posledním dlouhém sjezdu následovaly kilometry podél jezera po pevných houpavých cestách plných zatáček. Tam už rozestupy narostly. Poslední kilometry jsem se za oči držel trojice přede mnou, ale neblížil jsem se k nim. V závěrečném prudkém výjezdu po louce jsem viděl, že je už nedostihnu a že na dohled za mnou nikdo není. Cílem jsem už projel bez stresu a v pohodě.
Umístění z Boleslavi jsem vylepšil a s výkonem jsem také spokojen. Celkem 113 místo, v kategorii 7. To bylo pěkné, a přede mnou jen jeden závodník starší než já.
Pět minut předtím, než jsem dojel, odstartoval závod trasy B. Během vyjetí jsem se zastavil u trati a sledoval jsem průjezd těch prvních. Měl jsem pak dost času na to, abych umyl sebe a kolo, podíval se na průjezd béčka do druhého kola, protáhl se, převlékl se, najedl se a pak sledoval dojezd závodníků béčka, dokud nedorazil do cíle Láďa.
Než se po závodě dal dohromady, tak jsem si dal kávu a poseděl jsem ve stánku Alltrainingu, kde jsme probrali své působení v závodě.
Po bezproblémové cestě domů jsme se zastavili v jahodárně Brozany pro čerstvé jahody k večeři. 

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
30 602 1:35:41 18,99 113 7 402 48 0:23:08

Před startem

Na trati

Po závodě

Matouš Ulman - 1. místo

Pavel Boudný - 2. místo

Filip Rydval - 3. místo

Láďa v cíli

Foto: já, Láďa, photogo

Orlík Tour, Kolo pro život
Vystrkov, 26.5.2018

Žádné komentáře:

Okomentovat