pondělí 14. května 2018

Mladá Boleslav Tour 2018


Poprvé v životě jsem jel na Kole pro život krátkou trasu C. Startovalo se o hodinu později než trasa B. Nemusel jsem tedy spěchat ani brzy vstávat. V Mladé Boleslavi bylo opět krásné slunečné počasí, teplo, sucho. Start byl v zázemí závodu na Krásné louce. Mohl jsem se tedy podívat na průjezd béčka a pak jsem měl dost času na rozjetí a zařazení do startovního bloku. Díky vyjetým bodům z předchozích závodů jsem měl s číslem 2035 zajištěný blok 1 – 50 úplně vepředu.
Hned od startu se vyrazilo zostra. Měl jsem volnou cestu a nic mě nezdrželo. Od začátku se jely bomby. O co byl závod kratší, o to byl intenzívnější. Kopce byly krátké, ale prudké. Díky suchu byl ale povrch bezpečný. Po úvodu jsem se zabudoval někam za první stovku. Vynechávání intenzivních a silových intervalů v tréninku kvůli šetření kyčle bylo znát, a v takových místech jsem ztrácel. Takže jsem se ještě posunul trochu dozadu. Před občerstvovačkou mi hlásili 125. místo. Kratší trasa ubíhala a cíl se rychle blížil. První polovinu jsem zajel s velkým elánem a dost svižně, pak síly ubývaly a poslední dva kopce už hodně bolely. Po spojení tras B, C a D jsem ztratil přehled o svém postavení. V závěru jsem ještě vyškrábl síly na finiš na louce s těsným dojezdem.
Premiéra na céčku se vydařila. Dal jsem lepší výkon než minule v Hustopečích. Bylo tu víc závodění, a to mě bavilo. Nevystavoval jsem kyčel tak dlouhé zátěži jako při dlouhém závodu. I tak jsem byl v cíli vyčerpaný. Dojel jsem celkově 130. ze 490 startujících. To bylo pěkné.
Jana mi opět hodně pomáhala před startem a po dojezdu a dokonce mě odvezla domů. Mohl jsem tak regenerovat už při cestě.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
37 495 1:39:02 22,43 130 12 480 60 0:23:39






Foto: Jana, já

Mladá Boleslav Tour, Kolo pro život
Mladá Boleslav, 12. 5. 2018

Žádné komentáře:

Okomentovat