pátek 5. srpna 2016

Šumavský MTB maraton



Po dvoutýdenní uvolněné dovolené jsme s Janou vyrazili na Šumavu už den před závodem. V pátek jsme si projeli oblíbená místa v národním parku. Bydleli jsme v osvědčeném penzionu Adamův Dvůr v Masákově Lhotě. Zůstali jsme v areálu závodu až do večera, sledovali jsme vyhlášení vítězů, napjatě jsme prožili losování tomboly a domů jsme odjeli až v neděli.
Počasí přálo a podmínky byly ideální. V sobotu mě čekal krásný a těžký závod. Tréninkový výpadek byl znát a s poklesem výkonnosti jsem počítal. Měl jsem v plánu jet chytře za chytrým trasérem a našetřené síly uplatnit v závěru. Vždycky dojíždím před ním. Svému obvyklému tempu jsem však nestačil, traséra jsem neuvisel už asi po 25 km. Na mezičase jsem ještě měl docela dobré umístění, ale v tu chvíli mi už nohy nejely. Stoupání jsem vyjížděl jen tak, abych je vyjel. Dařilo se však v technických úsecích - mimo bahna :-) - a ve sjezdech. Tam jsem své manko umazával. V závěru se mi povedlo nachytat na švestkách a předjet při nájezdu do závěrečného technického úseku hned tři soupeře najednou. Vyplatilo se mi naučit se dojezd při rozjetí před startem.
Po tak dlouhém závodě se dojížděl do cíle v malých rozestupech prakticky souvislý proud jezdců. Velká vyrovnanost. V cíli jsem dosáhl letošního nejhoršího výsledku a největší únavy až vyčerpání. Byl to závod na rozjetí po dovolené…

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
56 1312 2:59:01 18,67 270 26 512 59 0:59:01















Foto: Jana, Alltraining.cz, kolopro.cz, XYX
Šumavský MTB maraton, Kolo pro život
30. 7. 2016, Zadov

Žádné komentáře:

Okomentovat