středa 24. srpna 2016

Manitou Železné hory



V Chrudimi se sešla silná konkurence, takže jsem dostal přidělené vysoké startovní číslo, naštěstí ještě stále v bloku dvoustovek. Konečně se udělalo letní počasí, ale vedro nebylo. Trať byla suchá a podmínky přímo ideální.
Celý závod proběhl pro mě bez dramatických situací. Na brodu přes Chrudimku jsem své kolo poprvé ohleduplně přenesl. První část jsem dal, co to dalo, až jsem tempo přepálil, a ve druhé polovině jsem musel se silami hospodařit. Od mezičasu jsem ztratil celkem 11 míst absolutně a 2 v kategorii. Do cíle jsem dojel jen pár vteřin za dvěma svými soupeři z kategorie. Tady se ukázalo, že krátké zabloudění na špatně značeném úseku za druhým brodem, které mě stálo dvě až tři minuty, bylo rozhodující.
Těžký dlouhý závod jsem dokončil o 59 míst výš, než bylo moje startovní číslo, a v kategorii jsem měl pořadí přesně podle svého bodového koeficientu. Tedy průměrný výsledek se standardním výkonem, ani špatně ani moc dobře. Dojel jsem ale totálně vyřízený.
Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
70 1349 3:36:34 19,43 240 21 441 46 1:10:47







Foto: já, xYx

Manitou Železné hory, Kolo pro život
Chrudim, 20. 8. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat