pondělí 15. srpna 2016

Karlovarský bikemaraton

V Karlových Varech se jel dobrý závod. Ač zpočátku trochu chladno, později se vyčasilo a dojíždělo se v dobrém vedru. Trať nebyla rozmáčená ani vysušená, takže to neklouzalo ani se neprášilo. Jen bylo znát, že tu srážky byly, protože brody, a hlavně říčka Teplá, byly hluboké. Nakonec jsem všechno dal se ctí v sedle, s výjimkou posledního záludného příkopu, jehož hloubka se s počtem projíždějících nepochybně prohlubovala. Tak ten jsem zkusil projet, ale ven vyjet to už nešlo. Nicméně jsem to ustál.
Zázemí závodu v meandru Ohře bylo perfektní. Nová lávka spojující spojující parkoviště u Varyády také pomohla.
Účast týmu Alltraining byla početná. Závodu se zúčastnilo 15 rychlých draků. s kvalitniími výsledky. Tedy i vzájemná podpora byla znát. Po dovolené jsem kvalitně potrénoval a proti minulému závodu na Šumavě to bylo znát na výkonu, výsledku i pohodě. Technické úseky jsem hodně vylepšil, takže jsem na nich neztrácel tolik jako v minulosti. Vůbec mi to jelo docela dobře. O zlepšení kondice a dobrém rozvržení sil svědčí i to, že od mezičasu na Vítkově hoře jsem se zlepšil o 9 míst absolutně a o 1 v kategorii (tedy z těch, co dojeli; odpadlí se nepočítají).
Po startu to nejdřív bylo trochu divoké a pořadí se míchalo podle toho, jak komu sedly sjezdy a výjezdy. Skupina jezdců, se kterými jsem jel, se ustálila v okolí letiště. Tam jsme si na rovině navzájem potahali. Kupodivu po sjezdech ke brodu přes Teplou a po dalších výjezdech jsme se zase sjeli u poslední občerstvovačky. Zvládli jsme i drobné sjetí z trasy na jednom křížení cest. Jak jsem zjistil později na Stravě, zabloudili tam i jiní. Na výsledek to ale podstatný vliv nemělo. Takže na cílové louce jsme dojížděli v krátkých rozestupech a zase se jelo naplno až na cílovou čáru.
Proti loňsku vylepšený čas i pořadí, dobrý závod.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
58 1368 3:11:21 18,31 214 20 390 45 1:01:00





Foto: já, Alltraining a XYX

Karlovarský bikemaraton, Kolo pro život
Karlovy Vary, 13. 8. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat