pondělí 6. června 2016

Orlík Tour


Příprava na Orlík Tour nebyla ideální. Předcházel mu celovíkendový sraz absolventů ve vinných sklípcích a pak deštivý týden, kdy jsem raději šlapal po práci doma na trenažéru, než abych se zoceloval v dešti a blátě venku. Těsně před závodem deště ustaly a vrátilo se modré nebe. Každopádně bylo jasné, jak bude terén vypadat.
Skalní závoďáci ale dorazili v plné síle. Také Alltraining se sešel v nejsilnější sestavě. Na startu byl dokonce olympijský vítěz Jarda Kulhavý. A ten také vyhrál. Už od startu zvyšoval náskok nejen přede mnou, ale i před skoro všemi ostatními.
Od prvních kilometrů mi osud házel klacky pod nohy. Ten první jsem vymotal z přehazovačky. Od té chvíle mi neřadila vzadu nejmenší kolečka. Zaplaťpánbůh za trojpřevodník! Následovala další drobná zdržení. Kubovi s defektem jsem půjčil pumpičku. Jednou jsem měl v lese lehký pád. Trať byla těžká, místy hodně rozbahněná. S různými problémy se museli vyrovnat všichni.  Skupinku, kterou jsem po zalehnutí ztratil, jsem si dojel u věčné louže. V bahnitém sjezdu jsme se zase rozházeli a ve sjezdu k jezeru jsme se opět sjeli. Od čtyřicátého kilometru jsem už moc nevnímal. Na cílové louce jsme nakonec rozjeli spurt o 206. až 209. místo. Bylo to těsné. Do jedné desetiny jsme se vešli tři.
Po závodě jsem byl hodně unavený. Jel jsem tři hodiny. Všechny ostatní letošní závody trvaly při stejné intenzitě okolo 2:20 hod a méně. Z toho cvičení v terénu ve stoje v pedálech jsem byl pořádně rozlámaný. Pomohlo mi společné protažení. Ale jen do té doby než jsem usedl do auta a po cestě jsem v sedačce zase pěkně zatuhl.
Výsledek byl takový standardně dobrý, ani propadák, ani sláva.Tahle trať se mi líbí, jen ji jezdím raději na suchu.

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
58 1255 3:04:25 18,76 208 20 391 42 1:00:08












Foto: Jana

Orlík Tour, Kolo pro život
Vystrkov,  4 . 6. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat