pondělí 29. června 2015

Vrchlabí – Špindl Tour



Předpověď počasí vypadala špatně. Celou dobu závodu mělo pršet. Počítal jsem s tím. Štěstí nám tentokrát přálo. Mraky byly na dohled, ale po celou dobu závodu z nich nic nespadlo. Jelo se v ideálních podmínkách, bez větru, ani teplo, ani zima. Na trati bylo jenom sem tam vlhko. Liják přišel až po závodu.
Od startu jsem jel tak nějak v pohodě. Úvodní dlouhé stoupání na Žalý jsem nepřepálil. Držel jsem se pokynů od Vojty: od začátku jet svoje tempo, nezahltit se, nahoře tempo vystupňovat a ty, co mě v úvodu zbrkle předjeli, míjet jako patníky. Tak nějak to proběhlo, i když stupňování tempa bylo spíš pocitové a s tím míjením patníků to také nebylo úplně doslova. Nicméně, soustavně jsem postupoval dopředu. Na mezičase jsem byl absolutně 181., v cíli 167., tedy pěkné zlepšení. Dlouhé kopce jsem zdolával trpělivě jako stroj. Snažil jsem se udržovat stejnoměrné úsilí a nenechat se vybláznit. V sjezdech jsem moc neztrácel. Závěrečný cca 6 km dlouhý let po šotolinových cestách přes brody z kopců od Rejdiště do Lánova jsem na své poměry zvládl bravurně. Ztratil jsem jenom jedno místo :-)
Na loukách nad letištěm jsem přemohl křeče a bez dalších problémů jsem dojel do cíle na letišti. Cítil jsem, že to byl dobrý výkon. V kategorii jsem získal velmi dobré 14. místo a v absolutním pořadí jsem dosáhl v Kole pro život rekordního umístění na 167. místě.
Než jsem dal kolo do auta, tak se spustil předpovídaný liják. Odjížděli jsme v dešti. Ale ten v tu chvíli už nevadil.

Výsledek:
délka km
převýšení m
čas
průměr km/h
umístění celkem
umístění v kategorii
dokončilo celkem
dokončilo v kategorii
zpoždění za vítězem
51
1539
2:42:58
18,67
167
14
394
51
0:50:23










Foto:  Jana

Vrchlabí – Špindl Tour, Kolo pro život, Lánov
27. 6. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat