neděle 21. června 2015

Orlík Tour

Norská předpověď počasí věštila na dobu závodu přeháňky. V posledních dnech to často netrefili. Tato předpověď se mohla vyplnit, nebo také nemusela spadnout ani kapka. Předpověď se přesně splnila. Přišly přeháňky různé intenzity. To ale nebylo to nejhorší.
Rozjeli jsme se ve skupině a na start jsem zařadil s pocitem, že jsem dobře připraven. Zpočátku jsem vyjel volněji s plánem dobře hospodařit se silami. Měl jsem na paměti, jak jsem se vyšťavil posledně na Ještědu. Trať byla blátivá a další srážky ji ještě víc rozmáčely. Podmínky byly ale stejné pro všechny. Po úvodních kilometrech jsem se dostal do dobrého tempa a dojížděl jsem si, co jsem ztratil a tak trochu pustil v úvodu. Soupeře, o kterých vím, že chci nechat za sebou, jsem za sebou nechal a i když mi jízda v blátě nechutnala, tak to vypadalo nadějně na slušný výsledek.
Najednou mi kolo začalo plavat i když jsem vyjel z bláta. Přední kolo bylo prázdné. Vyměnil jsem duši. Přitom jsem zjistil, že v plášti je zapíchnutý kus drátu. Oprava defektu na zabláceném a kluzkém kole byla chuťovka... Bylo po závodě. Dobré umístění bylo pryč. Volnou jízdou jsem dojel okruh. U občerstvovačky jsem si užil pohoštění od hostesek :-) Pak jsem to zabalil a když se dojíždělo do cíle, byl jsem už na cestě domů.
Defekt jsem měl také minulý týden před Velkou cenou Lafarge (hřebík). Naštěstí ještě před závodem. Tak už jsem si snad ty smůly vybral a příští závod ve Vrchlabí bude mít štastný průběh i konec!

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
57 1496

DNF DNF 354 41



Orlík Tour, Kolo pro život, Vystrkov
20. 6. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat