úterý 7. října 2014

Opárenské okruhy

Celou sezónu jsem objížděl početně obsazené MTB maratóny na 50 a více km. V celkovém pořadí seriálu Kolo pro život jsem si vyjezdil velice uspokojivé 13. místo v kategorii. Konečně nastal čas zajezdit si v domácím prostředí Krále Středohoří na tradičním MTB kritériu v Oparně.
Na start jsem nemusel jezdit autem; dopravil jsem se z domova na kole společně s Janou. Počasí bylo perfektní, podmínky také - ani mokro, ani prach. Diváků bylo hodně. Závodníků bylo přiměřeně - necelá stovka.
Závodilo se se naplno a bohužel také musela dvakrát zasahovat záchranka. Stoupání byla táhlá a sjezdy rychlé. Pro mě byl závod nezvykle krátký. Všechny ostatní, které jsem letos jel, byly minimálně dvakrát tak dlouhé. Dojel jsem na dobrém 38. místě celkově a na 6. v kategorii.
Za organizaci pořadatele chválím, hlavně proto, že se takový závod u nás vůbec jede. Celé prostředí bylo příjemné. Posezení při pivu a párku na terase Oráče to ještě vylepšilo.
Mínusem byla absence měření času čipy. Rozhodčí měli co dělat, aby vše správně změřili a spočítali, a kdoví jestli se jim podařilo. Škoda, že vítězové nestáli na stupních vítězů, ale na schodišti. Taková akce by si pořádnou bednu zasloužila.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
23 616 1:07:02 21,51 38 6 88 14 0:10:11











Foto: Jana, lovoded

Opárenské okruhy, Král středohoří, Oparno
4.10.2014

Žádné komentáře:

Okomentovat