pondělí 27. října 2014

Jízda na Říp a rozlučka se sezónou

Vyjížďky na Říp jsem se zúčastnil už počtvrté, což znamená, že zúčastnit se stojí za to. Akce měla charakter svižnější turistické vyjížďky a jako spolek turistů jsme také pořídili společnou vrcholovou fotku. Podpůrný tým od Morávků a Tereza zajistili, že na vrcholu bylo čím hromadně připít, a posvátné místo zahalila vůně meruněk. Na úpatí čekala dodávka se sportovním občerstvením. Tam se Dominik postaral o propagační ochutnávku nového energetického nápoje s obrázkem lišáka.
Od začátku nás doprovázela dodávka se štábem ČT a večer odvysílali reportáž v BBV. Nejspíš na tom měla zásluhu účast hrdiny z Nagana Dominika Haška. Mimoto s námi jel také Jan Strož proslulý úspěchy v Kole pro život. Peloton účastníků je rok od roku větší, možná že už moc velký.
Na Řípu nás někteří turisté kritizovali, že tam jezdíme. Příjemné bylo, že nám přálo počasí. Bylo poměrně teplo, bez větru a deště a skoro bez bláta. Obávané blátivé pole u Jeviněvsi jsme překonali bez úhony. Pro mě bylo přínosné, že jsem si dal dlouhý švih ve skupině, protože sám bych se v tomto ročním období ke stokilometrové bajkové vyjížďce neodhodlal. Naposledy v sezóně jsem se setkal se známými tvářemi ze závodů a kempů. S většinou z nich se nejspíš setkám znovu až za půl roku.
Po výjezdu na Říp se na oficiálním zakončení sezóny Alltrainingu vyhodnotilo naše celoroční snažení.
Závěrečné posezení v útulné Ristorante Bonaccia bylo příjemným uvolněním. Po náročném dni jsme bohatě doplnili chybějící kalorie. Potěšilo mě, že tam měli moje oblíbené pivo Hoegaarden.














Foto: já a Alltraining

Žádné komentáře:

Okomentovat