neděle 20. dubna 2014

50 Český ráj

První závod letošního roku. Ráno jsme s Janou přijeli do Branžeže. Tam nás navedli na parkoviště na louce. Do zázemí závodu, kde byla prezence, to bylo 1,9 km. Pěkná dálka a velké nepohodlí. Takže vyzvednout startovní číslo a zpátky na parkoviště připravit se na závod.
Po rozjetí jsem si našel místo někde v davu startujících z druhé vlny. Ráno byla zima. Při rozjetí jsem zahřál a nechtělo se mi chladnout dlouhým postáváním před startem. Když jsem přijel na úzkou startovní cestu, musel jsem objet dav mimo cestu po straně, abych se dostal alespoň trochu dopředu. Dál už to nešlo, ledaže bych si vlezl někam do křoví. Našel jsem si místo po boku Jakuba z Alltrainingu.
Brzy po startu jsme dojeli k prvnímu stoupání, které bylo v úzkém místě. Tempo se skoro zastavilo a ti vpředu odjeli a závod byl prakticky rozhodnutý. Jelo se mi sice poměrně dobře a psychicky bylo povzbudivé, že jsem pořád někoho předjížděl, ale na dobré umístění v cíli to nestačilo. Vlastně jsem po celý závod dojížděl skupinky před sebou a musel jsem si je sjíždět sám. Postupem času nás bylo několik, kdo jsme takto postupovali dopředu. Museli jsme se prát s větrem a neměli jsme možnost skrývat se v závětří, pokud jsme chtěli jít dopředu.
Projeli jsme okolo Kosti, Trosek a dalších pozoruhodností Českého ráje a hodně rychle jsme byli zase v cíli. Přesto byl můj čas o 4 minuty horší než vloni a celkově ve výsledcích jsem šel o 114 míst dolů.
Pak mě v cíli čekala kobliha a káva a Birell. Pozdravil jsem pár známé a po krátkém odpočinku jsem odjel na parkoviště. Než tam Jana došla pěšky tu dálku, tak jsem už byl převlečený a věci včetně kola uložené v autě. Tak příště v Brdech...

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
50,5 790 1:51:15 27,25 268 24 1320 159 0:22:25







Foto: Jana, Foto Kocian, mildabery

50 Český ráj, Author Maraton Tour, Branžež-Nová Ves
19.4.2014

Žádné komentáře:

Okomentovat