úterý 23. července 2013

Okoloústí



Pět dní před závodem jsem si pořídil nové kolo Trek Superfly 100 AL Elite, celoodpružený speciál na cross-country maratony s průměrem kol 29“. Věřím, že si s ním užiju hezkou druhou polovinu sezóny. Jízda s ním je plynulejší, jistější, stabilnější, zdá se, že i rychlejší tam, kde má možnost jet.
Ústecký závod se z Roudníků u jezera Milada přestěhoval do Střížovic na Střížovický vrch. Pořadatelé tam na malý prostor natěsnali technickou členitou trať, prakticky bez asfaltu, skoro pořád po lesních a polních cestách, hodně singltreku, ostrých zatáček, výjezdů a prudkých sjezdů. Dobře, že bylo sucho. Na blátě by to bylo záludné. I tak tam byly úrazy. Kritické úseky jsem projížděl jistě, ovšem také pomalu, a tak mě umístění vepředu nečekalo. Trasa to byla těžká, vyžadovala stálé soustředění, dobrou techniku i fyzičku. Místa na odpočinek nebyla.
Jelo se na dvě kola. To bylo dobře, protože mi po nájezdu do 2. kola mohla Jana podat bidon s pitím. Na mé kolo se totiž vejde jen jeden držák a já během závodu spotřebuji dvě lahve pití.
Po tradičně pomalejším startu jsem se do konce prvního kola dostával na své místo okolo středu. Ve druhém kole se na pořadí nic neměnilo. Ke konci se mezery mezi jezdci natáhly a dojíždělo se po jednom. Zůstal jsem u svého výkonnostního průměru. Zdá se, že forma byla lepší na začátku sezóny. V kategorii jsem získal 11. místo a celkově jsem byl 89., tedy skoro přesně uprostřed.
Na louce na kopci slunce pořádně pálilo a žízeň byly veliká. Prachbídné rizoto na poukázku jsem zkonzumovat nedokázal a syrovátkový nápoj jsem raději ani neotevřel. Na jiných závodech dávají pivo… Zachránila mě Jana, když mi koupila dvě nealkoholická piva. Chutnala v tu chvíli jako pravá.

Výsledek 

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
39 1038 2:21:58 16,69 89 11 160 21 0:39:19






 Foto: Jana

Okoloústí, Cyklomaraton Tour, Střížovice
20.7.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat