čtvrtek 6. září 2012

Okoloprahy

Na Konopiště jsem jel s Janou a hlavně s očekáváním, že tam uvidíme syna naší Šarminky Akiho a jeho rodinu. Aki je důstojný mopsí starý pán. Zatímco Jana trávila čas s jeho rodinou, grilovali a hřáli se v chatě na zahradě, já jsem závodil.
Okoloprahy letos poprvé startovalo na u rybníka pod zámkem Konopiště. Přestože účastníci zaplatili startovné, museli platit za parkování a za použití záchodů. Trasa závodu zůstala prakticky beze změny s výjimkou místa startu a cíle. Vyjíždělo a končilo se tedy v jiném místě okruhu a bývalé místo startů se ocitlo přibližně v polovině okruhu.
Závodu předcházel celodenní déšť a trasa byly mimořádně bahnitá. Kde nebylo bláto, bylo mokro, podmáčená tráva a louže. Brody byly plnější vody. V hlubokém blátě jelo kolo, kam chtělo. Mnozí klouzali a padali. Jel jsem obezřetněji, ale pomaleji. Zato jsem vše projel a vyjel bezpečně a netlačil jsem. Šlápl jsem si asi jen dvakrát.
V polovině závodu začalo zase pršet. Ambice zajet hodně dobrý výsledek se změnila v cíl dojet ve zdraví a se ctí. Po první polovině, kdy mě technicky náročná jízda vyvedla z tempa, a koho ne, jsem ve druhé polovině chytil dobré spolujezdce a nasadil jsem svižnější tempo. Déšť přeci jen ustal a v konci jsem jel dobře. Závěr jsem měl drtivý a v dlouhém spurtu jsem uspěl a nikoho před sebe nepustil.
Loňské umístění jsem vylepšil z 91. na 88. místo absolutně. Zato v kategorii jsem si o 3 místa pohoršil. Kde se zase vzalo tolik dobrých čtyřícátníků?

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
51 862 2:26:49 21,01 88 22 242 53 0:41:57





Foto: Cyklomaraton Tour, já

Okoloprahy, Cyklomaraton Tour, Konopiště
1.9.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat