neděle 1. července 2012

Vrchlabí – Špindl Tour

Tohoto závodu se jel teprve druhý ročník. Účast byla slabší než na jiných závodech KPŽ, ale větší než na loňském ročníku. Letos to bylo o 4 km kratší, nejelo se centrem Špindlu, zato přibyl jeden pořádný kopec. Kopce byly dlouhé, a dva přímo vražedné, sjezdy byly rychlé. Jelo se po zpevněných cestách, terénu bylo minimum. Přestože byly dva brody, dojel jsem čistý, žádné bláto ani prach.
Cesta do Lánova je dlouhá. Obnáší celkem tam a zpátky skoro pět hodin řízení, a tak jsem byl rád, že jela se mnou Jana. V posledních týdnech šla moje výkonnost nahoru, takže jsem si dělal naději na hodně dobré umístění, čemuž napovídalo také moje zatím nejnižší přidělené startovní číslo B219.
Krátce po startu hned na kraji Vrchlabí začal první tvrdý výjezd na Žalý, dlouhý 3,5 km. To bylo první síto. Pak se trasa různě vlnila, až jsme z Labské sjeli dolů a přejeli hráz přehrady a dojeli na okraj Špindlerova Mlýna. Tam čekal nejtvrdší kopec na Hromovku dlouhý asi 1,5 km se sklonem mezi 15 až 20 %. Pak se už každý kopec zdál mírný a jelo se rychle do Strážného a odtud na Hanapetrovu paseku. Někde před ní jsme se sjeli do šestičlenné skupiny a pohromadě se nám jelo mnohem lépe.  Rozpadli jsme se až v posledním kopci, který se nenápadně zvedal čím dál víc. Tam jsem se snažil najet co nejvíc náskoku před soupeři a nešetřil jsem už silami, protože od Rejdiště následoval 8 km dlouhý sjezd po šotolině a štěrku. Tam jsem sjížděl opatrně a neriskoval jsem. Poslední kilometry přes Lánov a kolem letiště už byly na maximum.
Nakonec z toho bylo krásné 171. místo celkově, o dvacet míst lepší, než jsem čekal, a 31. místo v kategorii v čase 2:22:16 h, o dvacet minut lepším než vloni, kdy to sice bylo o něco delší, ale i tak super čas.
Na letišti bylo perfektní počasí. Nikam jsme nespěchali. Prohlédli jsme si letadla. V pohodě jsme dojeli domů a večer jsme vzali Destinku na procházku a posezení na zahrádce v pizzerii.
Aktuální pořadí v seriálu Kolo pro život: Celkové pořadí 173., pořadí v kategorii 30.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
51 1235 2:22:16 21,61 171 31 507 117 0:43:10









Foto: Jana, já, Markéta Navrátilová, xyx
Lánov, Vrchlabí – Špindl Tour, Kolo pro život
23.06.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat