pondělí 23. července 2012

Praha – Karlštejn Tour

Do Chuchle jsem přijel s tříčlenným doprovodem, který mi dodal potřebnou podporu. Počasí bylo ideální: 19°C, pod mrakem, ale nepršelo. Dva týdny před závodem byly plné přeháněk a deště, ale trať byla zázračně suchá a tedy rychlá a bezpečná. O příděl bahna se postaral jen jeden výživný brod. Předchozí závody naznačily, že bych tu mohl zajet dobrý výsledek a předvést hodně dobrý výkon. Zrovna tady to ale je těžké, protože tu bývá, a opět byla, silná a početná konkurence více než devíti set jezdců v hlavním závodě.
Svaly jsem si prohřál konopnou hřejivou mastí s chilli, která se osvědčila a fungovala až do konce. S Alltrainingem jsme se pořádně rozjeli dobrých 16 km. Zařadil jsem se do bloku dvoustovek. Startovní pozice poměrně vpředu mi zajistila, že jsem v úzkých místech nemusel zastavit a že jsem na klusácké dráze dostal o trochu menší příděl prachu.
Když se odstartovalo, zvedla se mračna prachu a viděl jsem jen pár lidí před sebou. Po dlouhém úseku na silnici a rychlém kopci se teprve v terénu ukázalo, jak je kdo na tom, a do první občerstvovačky asi v polovině závodu se ustálilo pořadí. Tentokrát jsem ve sjezdech držel tempo s ostatními, protože byly lehce technické a ne příliš rychlé. V závěru se spojily trasy hlavního a krátkého závodu a fitness jízdy dohromady. Jejich účastníci překáželi a způsobovali kolizní situace. To nebylo dobré. Hlavně v posledním stoupání před cílem nad Radotínem se ta stezka ucpala a tlačit museli všichni. V cíli jsem byl podstatně dřív, než jsem čekal, ani jsem na trati nestačil sníst poslední gel. Zase jsem musel v cíli zaspurtovat. Tentokrát mě nikdo z mé kategorie o lepší umístění nepřipravil.
Trasa byla proti loňsku sice asi o půl kilometru kratší, ale zato silniční úsek byl nahrazen terénem, takže to bylo obtížnější a určitě ne rychlejší a časy se dají porovnávat. Můj výsledek i čas byly mnohem lepší, než jsem očekával. Proti loňsku prudké zlepšení. Čas jsem zlepšil o víc než 19 minut. Za dobré umístění v absolutním pořadí bych považoval 250. místo a doufal jsem, že by to mohlo být 230., jenže jsem byl 203., to je o 137 výš než vloni. V kategorii to bylo 37. místo, o 25 lépe než vloni!
Po dojezdu mi Jana, Eliška a Marek pomáhali a ušetřili mi dost času při tom všem, co se po závodě musí udělat. Navíc, zatímco jsem jezdil, vyhráli ceny v soutěži Birellu ve šlapání na kole v trenažéru na 1 minutu. Jana byla 3. a Marek dokonce 2. a vyhráli tašky plné Birellů limetka-malina!

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
51 915 2:16:29 22,39 203 37 803 197 0:39:52
 
 
 
 
 
 
Foto: Jana, KT Foto

Praha – Karlštejn Tour, Kolo pro život, Praha-Velká Chuchle
21.7.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat