neděle 15. srpna 2010

Pohodička v Chabařovicích

K závodu Okoloústí jsem přistoupil uvážlivěji než k Praha - Karlštejn Tour. Rozvrhl jsem si síly tak, abych si v první polovině jel své tempo a ve druhé mohl ještě přidat a závěru výkon vystupňovat a závodit. S takovým záměrem jsem jel do Chabařovic a také jsem ho dodržel.

Na výsledném výkonu se však nic nezměnilo, jen jsem z něho měl lepší pocit. 54 km jsem ujel za 3:04 hodiny (stejně jako Karlštejn) na 165. místě, což vypadá docela dobře, ale vzhledem k počtu startujících to byla až druhá polovina.

Trasa závodu se pořadatelům povedla. Převýšení 900 metrů není málo, ale nebyly tam extrémní výjezdy ani sjezdy. Technicky jsem ji zvládal.

Pár dní před závodem pršelo. Také během něho krátce sprchlo. Nijak to však povrch trati nezdevastovalo. Sice bylo místy kluzko, ale bláto, kde bylo, bylo mělké, žádné hluboké bahnité úseky.

Jako nečekaní pomocníci se v Chabařovicích objevili Tereza s Pepou, kteří mě povzbudili a pohlídali mi kolo ve frontě na wapku, zatímco jsem doplňoval energii těstovinami a Birellem.

Takže nakonec to byl pohodový závod. Jen to parkování v poli nebylo pro osobáky moc šetrné...

Okoloústí, Cyklomaraton Tour 2010
25.7.2010


Žádné komentáře:

Okomentovat