pondělí 4. září 2023

Kolmo kolem komína 2023

Tradiční oblíbený závod v Třebenicích, jako vždy perfektní organizace, pečlivě vyznačená trať, technicky náročná, těžké výjezdy, hodně terénu. Letos během závodu přálo počasí. V noci před závodem však pršelo a přeci jen byl povrch mokrý a kluzký. Hluboké bláto se sice neudělalo, ale ve stínu v lese a na kamenech to klouzalo. Během závodu se ale stav zlepšoval, protože povrch osychal. Sjezdy jsem jel místy zadrženě a opatrně, v absolutním pořadí mě to stálo jedno nebo dvě místa, ale bezpečnost je přednější. Umístění v kategorii jsem si pohlídal. Při závodě mě podpořila Jana.
Účast byla nižší, než jsem zvyklý. Ne každý si na takový těžký závod troufne. Po zaváděcím kole a slavnostním průjezdu startem a cílem se to rozjelo naplno. Po prvním výjezdu (Brutál) na rozcestí pod hradem se udělala docela početná skupinka. První soupeř v kategorii už byl daleko přede mnou a další daleko za mnou, to bylo prakticky rozhodnuté. Jel jsem už jen o celkové pořadí. V dalším výjezdu Brutálem jsme s jezdcem ve fialovém dresu skupinu utrhli. Dojel nás ještě jezdec v žirafím dresu. Jeli jsme dobré tempo. Předjeli jsme několik lidí. Až v posledním sjezdu si oba udělali přede mnou náskok, protože ho sjeli rychleji, a já na jistotu. Zůstal jsem na dohled za nimi, ale dojet to už nešlo. I tak se mi podařilo ve druhém kole postoupit o 6 míst ze 29. na 23. místo v cíli. Ve druhém kole jsem měl dokonce 20. nejlepší čas. Takže výkon to byl velmi dobrý. V kategorii jsem dojel na 2. místě za bezkonkurenčním Pepou Nestlerem. Tento závod mě bavil. V cíli jsme si mohl dát pivo, protože jsem přijel z domova na kole.

Výsledek:

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

28

612

1:32:34

18,19

23

2

62

3

1:12:38













Foto: Jana, Barbora Bolechová (MMB)

Kolmo kolem komína – 3K Race MMB, Král Středohoří
Třebenice, 2. 9. 2023

Žádné komentáře:

Okomentovat