pátek 9. září 2022

Přestavlcký vlk 2022

Krásný zábavný závod v Přestavlkách se jel za slunečného počasí na suchu. Jelo se dobře, bezpečně, rychle. Před závodem jsem si trať najel. Takže mě nic nepřekvapilo. Přišlo hodně lidí, jak závodníků, tak i diváků. Také občerstvení po dojezdu bylo tentokrát dobré. Ježdění mě bavilo, takže mi ani nevadilo, že letošní výsledek byl průměrný a horší než loňský.

Hlavně v prvním kole jsem třikrát nedostatečně předvídal a zvolil jsem stopu za jezdci, kteří se zastavili a oddělili mě od těch rychlejších. Na to bych už měl mít dost zkušeností. Ukázalo se, že moje parketa jsou spíš delší závody, kde dokážu jet ve vysoké zátěži dlouhou dobu. Jelo se na tři kola a v každém kole jsem své pořadí vylepšil. Podle mezičasů jsem jezdil stále stejné tempo, kdežto hodně soupeřů zpomalovalo.

V cíli jsem byl ve stejném čase jako vloni, v kategorii za stejným soupeřem, jenže před námi byli noví mladší jezdci. Před dojezdem do cíle dorazila také Jana s Kubovou rodinkou. To mi udělalo radost.

Výsledek:

délka km

převýšení m

čas

průměr km/h

umístění celkem

umístění v kategorii

startovalo celkem

startovalo v kategorii

čas vítěze

26

406

1:13:35

21,57

43

7

82

12

0:59:07






Foto: Jana, Pavel Bauer

Přestavlcký vlk, Král středohoří

3. 9. 2022, Přestavlky


Žádné komentáře:

Okomentovat