sobota 4. ledna 2020

Silvestrovský běh Lovosice 2019

Na úplný konec roku jsem si pro radost a zábavu zaběhl Silvestrovský běh v lesoparku Osmička. Příjemné zázemí závodu bylo v Baru Sauna. Počasí bylo příznivé, teplota okolo 8°C a sucho.
Hlavní závod s 16 účastníky jsme běželi spolu s Markem, který doběhl na krásném 3. místě a získal hodnotnou cenu a diplom. Cenu dostal také náš dvouletý Sebastian za to, že do závodu dětí alespoň odstartoval, protože 800 m dlouhý okruh byl zatím nad jeho síly. Běželi jsme s diváckou podporou celé rodiny.
Já jsem zaběhl v rámci svých možností dobrý závod. Běžel jsem v rovnoměrném tempu, jako jsem měl natrénováno. V polovině posledního kola jsem zvýšil tempo a své skupince jsem utekl. Snažil jsem se zabojovat o 9. místo, ale dva běžci přede mnou včas zrychlili a náskok udrželi.
Běh jsem ze zdravotních důvodů celý rok netrénoval. Jen dva týdny před závodem jsem si byl několikrát zaběhat. Musel jsem si vystačit s kondicí získanou na kole. Při běhu ovšem pracují jiné svaly, které na takový způsob zátěže nebyly zvyklé.
Jako sportovní zakončení roku to bylo velmi dobré.

Výsledek:
délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii startovalo celkem startovalo v kategorii
2,3 2 0:12:01 11,64 10 9 16 11








Foto: Litoměřicko24, Jana

Silvestrovský běh Lovosice
Lovosice, 31. 12. 2019

Žádné komentáře:

Okomentovat