čtvrtek 5. října 2017

Sayfyho memoriál

Sayfyho memoriálu, závodu na MTB u jezera Barbora u Teplic, jsem se zúčastnil poprvé. Vyzkoušel jsem nový závod. Byl pohodový, ne tak vyhecovaný jako KPŽ. Profilem byl tak asi podobně náročný, ale délka byla kratší.
Bylo poměrně chladno, ale nepršelo a na trati bylo jen několik blátivých míst. Zázemí bylo v Eurocampu Barbora, dostatečně vybavené, pěkné prostředí. Po závodě jsem v jezeru umyl kolo i sebe.
Dospělí závodili ve třech kategoriích: Elite do 35 let na 3 kola, Dravci nad 35 let na 2 kola, Hobby na 1 kolo. Kolo měřilo 13,5 km. Celkem byla slušná účast 174 závodníků.
Svůj závod na 27 km jsem prosvištěl za 1:09 hod. Při tak krátké vzdálenosti se jelo pořád naplno. Zpočátku jsem se soupeřů sotva držel. Průjezd areálem do druhého kola jsme ještě absolvovali ve skupině. Po úvodním stoupání jsem ale už ale soupeřům odjel. Ve druhém kole jsem už trať znal a projel jsem ji lépe. Na konci jsem měl dost sil, jsem zvyklý na delší závody. Ještě jsem předjel několik borců, až mě překvapilo, že se ani neudrželi v háku. Ukázalo se, že velká placka na dvojpřevodníku se hodí. Dojel jsem na 12 místě z 61 účastníků mého závodu Dravců. Vzhledem k tomu, že jsem závodil s borci až o 19 let mladšími to byl moc pěkný výsledek. Navíc, z mé věkové kategorie nad 50 let jsme byl nejlepší. Takže se to vydařilo. Sayfyho memoriál je dobrý tip na závod pro potěšení.

Výsledek:
délka kmpřevýšení mčasprůměr km/humístění v kategoriidokončilo v kategoriizpoždění za vítězem
273421:09:0923,2012580:11:12















Foto: já, ketas, Ivo Barabas, Naďa Bublová

Sayfyho memoriál
Eurokemp Berbora, Oldřichov, 28. 9. 2017

Žádné komentáře:

Okomentovat