úterý 10. října 2017

Opárenské okruhy


Posledním závodem mé letošní sezóny byly Opárenské okruhy. Ty jsem musel dát. Letos se jela nová trasa nad Oparnem v lese po úbočí Lovoše. Na rozdíl od staré trasy se jelo skoro pořád v terénu, výjimkou průjezdu startem a cílem u penzionu Oráč. Jely se čtyři pětikilometrové okruhy, což bylo dost málo. Závod mohl být delší.
Trasu jsem si poprvé projel až hodinu před startem. Celý týden totiž pršelo. Tomu také odpovídal stav trati. Klouzalo to a stopa byla čím dál víc rozježděná. Dorazilo míň závodníků než obvykle. Ne každému se chtělo absolvovat jízdu v blátě se vším, co k tomu patří a následuje… Nicméně byli tu ti, kteří jezdí o pořadí, o body a mají vyšší výkonnost. Pohodové jezdce počasí odradilo. Ubylo tak soupeřů, kteří jezdí za mnou a zbyli jen skalní závoďáci s ambicemi.
Ještě na startu drobně pršelo. Jako vždy jsem měl začátek pomalejší. Až na konci prvního stoupání jsem postoupil trochu víc dopředu. V každém kole jsem pak postupně vylepšoval pořadí. S vytrvalostí jsem na tom byl dobře. Na okruhy nebyly žádné nebezpečné nebo záludné úseky. I na blátě se jezdilo rychle. Na trati mě podpořila Jana a také jsem slyšel povzbuzování od dalších diváků. To pomáhalo. Jel jsem v pohodě. Nakonec se mi svezení v listnatém lese líbilo. Být to za slunečného počasí, to by byla nádhera! V cíli jsem byl absolutně 33. a v kategorii jsem získal 3. místo a tedy postavení na bedně. V Oparně se však namísto na bedně stojí na schodech. Na závěr sezóny to byl krásný výsledek!
Cestu domů jsme s Janou absolvovali na kolech Opárenským údolím se zastávkou ve vinařství Sv. Tomáše, kde jsme si koupili pořádně živý burčák.

Výsledek:
délka kmpřevýšení mčasprůměr km/humístění celkemumístění v kategoriidokončilo celkemdokončilo v kategoriizpoždění za vítězem
195481:13:1315,743335040:19:53










Foto: Jana, terpa, lovoded

Opárenské Okruhy, Král Středohoří
Oparno, 7. 10. 2017

Žádné komentáře:

Okomentovat