úterý 16. května 2017

Mladá Boleslav Tour


Závodu KPŽ v Mladé Boleslavi konečně přálo počasí. Podmínky na trati byly ideální. Dorazilo velké množství účastníků, jak je v Mladé Boleslavi už tradicí. V hlavním závodě jelo okolo 750 lidí. Také z týmu Alltrainingu dorazili skoro všichni. Vypadalo, to že přijel každý závoďák, který mohl. Konkurence byla nabitá kvalitou!
Při rozjetí spadlo pár kapek. Ale pak už získávalo slunce převahu a ani vítr moc nefoukal. Po týdnu plném přeháněk byla trať bez prachu a bez bláta. Jelo to rychle.
Od startu jsem jel rovnoměrné tempo. Síly jsem dobře rozvrhl. Pamatoval jsem na dostatečné pití a doplňování energie. Jelo se mi dobře a cítil jsem se v pohodě. Po dvaceti kilometrech se náš velký balík začal rozpadat. Sjezdy a výjezdy jsem měl dobré, ale na vysoké tempo na rovinatých úsecích moje výkonnost nestačila. Pak už se to míchalo. Rychlejší mě dojížděli zezadu, ty, kteří to přepálili, jsem zase dojížděl já.  Od mezičasu jsem se o pár míst zlepšil. Posledních asi deset kilometrů jsme jeli v trojici, ke konci ve čtveřici, a v cílové rovince jsme to zakončili spurtem.
Při tak rychlém závodě se dojíždělo rychle za sebou a každá minuta ztráty znamenala kolem desítky míst v pořadí, i víc. S časem 2:24 hod. jsem zaostal za loňským výkonem o 4 minuty. To udělalo okolo třiceti míst celkově. I tak jsem měl pocit, že jsem prodal, na co jsem měl, že jsem si příjemně zajezdil. S podporou týmu se jezdí líp, když si své výkony společně probereme a oceníme. Vrcholy sezóny jsou ještě přede mnou…
Výsledek:
délka kmpřevýšení mčasprůměr km/humístění celkemumístění v kategoriidokončilo celkemdokončilo v kategoriizpoždění za vítězem
556522:24:1722,7629628711920:38:05





Foto: já, Alltraining, Phototogo
Mladá Boleslav Tour, Kolo pro život
Mladá Boleslav, 13.5.2017

Žádné komentáře:

Okomentovat