úterý 23. května 2017

50 Bezděz


Na Bezděz jsme vyrazili v silné sestavě s Janou a také kamarádem Láďou, kterého jsme přibrali v Litoměřicích. Naložili jsme do Roomstra dvě krásné závoďácké devětadvacítky. Vešly se tam bez problému.
Na Bezdězu nás čekalo pěkné počasí, sucho a hezké prostředí příjemných lesů. Bylo zřejmé, že se pojede superrychle.
S Láďou jsme se společně připravili a rozjeli a už dlouho před startem jsme byli zařazeni ve startovním koridoru. Konkurenci vylepšili také kolegové z Alltrainingu René a Ali. Opět přibyli další dobře trénovaní borci, a tak se nepřetržitý proud bajkerů valil od startu až do cíle.
Prvních dvacet kilometrů jsme proletěli s Láďou v jedné skupině společně. Drobné příhody ale skupinu přeci jen natáhly, až jsme ztratili spolu kontakt. Mladší Láďa přeci jen dokázal drtit větší tempo a do cíle dorazil o dvě a tři čtvrtě minuty dřív. Každé zdržení znamenalo hodně míst v pořadí. Nebylo kde odpočívat. Vysoké nasazení s sebou přineslo ale také pády a nějaká zranění. Způsobili to hlavně bezhlaví divočáci, kteří ovšem bohužel také s sebou mohli srazit i nevinné. Tomu se mi podařilo vyhnout.
V kopci před občerstvovačkou došlo k velkému přeskupení. Za ní se přede mnou udělala mezera, za mě se nalepila skupina a nechala se táhnout. To se mi nelíbilo. Časem se našli borci, kteří byli ochotní střídat, z MTB Horoměřice a Tomáš z Černých koní. Výkon i tempo získaly na kvalitě. Ke konci v lese skupiny už nevydržely pohromadě a jezdilo se ve větších či menších rozestupech za sebou. Ve stoupání a pěšinách na písku jsem se cítil líp než na dlouhých rovinkách. Tam jsem ještě svůj výkon vylepšil. Cíl přišel hodně rychle. Za 1:48 hodiny jsem byl v cíli s průměrnou rychlostí 28 km/h.
Získal jsem dobré umístění, i když o něco horší než vloni. Vloni jsme to proletěl ještě o minutu rychleji.
Potěšilo mě, že wapky na mytí kol fungovaly a byl jich dostatek. Voda na mytí také fungovala. Byl jsem spokojen i s občerstvením. Jana vše pěkně vyfotila a zajistila pocukrované koblihy.

Výsledek:
délka kmpřevýšení mčasprůměr km/humístění celkemumístění v kategoriidokončilo celkemdokončilo v kategoriizpoždění za vítězem
514551:48:5628,08146166341070:18:34

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Foto: Jana

50 Bezděz, Author Maraton Tour
Bezděz, 21.5.2017
 

Žádné komentáře:

Okomentovat