středa 14. září 2016

Znojmo Burčák Tour

Víkend na Znojemsku nebyl jen Kolo pro život... mimo jiné: Hardegg, Šobes, Heiliger Stein, Retz, Hnanice, burčák, sklípek, víno... A závod? Prapodivný start a zdrcující finiš - zdrcen jsem byl hlavně já...

V pátek jsme projeli národní park Podyjí od Hnanic, kde jsme bydleli, z rakouské strany do Hardeggu a zpátky po naší straně přes Šobes.
V sobotu jsem projel závod Znojmo Burčák Tour. Nahromadila se únava a vedro. Výkon a výsledek byl podprůměrný. Jana mě po dojezdu hodně podpořila a postavila mě na nohy čerstvým burčákem ve stínu Louckého kláštera. Večerní posezení u vína ve sklípku v Šatově bylo příjemné.
V neděli jsme projeli krajem vinic do Retzu k větrnému mlýnu a na Schweineschnitzel mit Kartoffelsalad, a přes vinice a Šatov zase zpět.
Všude zrály sladké hrozny...

Výsledek:

délka km převýšení m čas průměr km/h umístění celkem umístění v kategorii dokončilo celkem dokončilo v kategorii zpoždění za vítězem
58 336 2:08:00 27,18 299 32 826 120 0:30:31
 













Foto: Jana a já

Znojmo Burčák Tour, Kolo pro život
Znojmo, 10. 9. 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat